Avengers Infinity War Tv Spot | Marvel'la Reklamlar Mucizedir

198 13 11
                                    

Bu reklamı görmekle kafamda bir çok soru işareti canlandı. Acaba her gün ayrı bir fragman göreceğimiz döneme girdik mi? Filmin gelmesine o kadar mı kaldı? Bu filmi de her şeyini gösterip çamur edecekler mi?

Bilmiyorum. Gerçekten bilmiyorum. 

Yeni elimize düşen bu materyalde, otuz saniyelik bir görüntü kümesi var. Bu kümenin içinde de oldukça yeni imaj var diyebiliriz.

Bunların arasında favorim sanırım Rambo özentisi Bucky oldu. Düşünüyorum da, acaba Bucky'nin kaç tane sahnesi olacak? Kimlere nerede yardım edecek? Bir de, adamın silahı Civil War'daki ile aynı. Niye başka başka silahlar kullanmıyor ki? Bir tane tüfek var adamda, hep aynı tüfeği kullanıyor. 

Hydra zamanlarındaki gibi çeşit çeşit silah kullandığı döneme geri döner umarım.

Bunlardan bir başkası, Spider-Man. Zırhsız olan kostümünü giymiş Aya yolculuk yapıyor kendisi. Bir de maskesini çıkarıyor o kadar yüksekte oksijenin adama neler yapacağını düşünüp taşınmadan. Umarım filmde düşünmeden yapacağı hatalar bununla sınırlı kalır...

Thanos'un üstüne tek başına uçmaz umarım... Gerçi Peter'ı yere yapıştırdığı sahneyi düşünürsek. 

Steve'in yeni silahlarını detaylı bir şekilde gördük. Hayalimdeki gibi bir silah değilmiş. Neyse, umarım Steve'e yetecek bir kalkan olur çünkü uzaktan bakınca o vücudu koruyacakmış gibi görünmüyor. Keşke aynı yuvarlak kalkanın simsiyah halini görseydik dedim tv spot bittikten sonra. 

Daha önceden dediğim gibi, filmden sahneler gördükçe heyecan ateşimin üstüne çocuklar dilek dileyerek üfleyip söndürüyor sanki. Umarım salondan alkışlarla ayrılırım çünkü buna gerçekten ihtiyacım var. 

On yıl boyunca izledik, konuştuk, ölçtük tarttık ve sonucunda, perdeye poker suratı ile bakarsam sanırım bir daha hiçbir şeye on yılımı veremem. 

Neyse, ben hala bir şekilde Ant-Man görmeyi bekliyorum ucundan kıyısından.

Tv Spot otuz saniye olduğu için ben de okuması otuz saniyelik bir yorum yazmak istedim. Onca imajı tek tek değerlendirmek gelmedi gerçekten içimden. Yine de belirteyim; Tony'nin zırhı artık nano botlar ile giyebilmesi çok güzel gözüküyor.

Sanırım benden bu kadar.

---------------------------

Sizin bu otuz saniyelik yeni klip hakkındaki fikirleriniz nelerdir? Güzel yorumlarınızı içtenlikle bekliyorum. Şimdilik görüşmek üzere, hoşça kalın.

Marvel MucizedirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin