Doctor Doom Solo Filmi Geliyor!
Legion isimli bir çok çizgi roman severin severek izlediği dizinin yapımcıları kolları Solo bir Doom filmi için sıvamaya hazırlanıyor. Açıkçası ne kadar harika olur bilmiyorum. Fox'un solo filmler konusunda iyi olduğunu gördük (bknz: Deadpool & Logan) ama Doom'u becerebilirler mi bilmiyorum. Üstelik, adamın filmdeki derdi ne olacak, başka hangi karakterleri göreceğiz akla pek gelmiyor.
Umarız güzel olur. Çok kötü olursa Fox daha fazla uğraşmasın ve gitsin Marvel'a bütün F4 haklarını versin, diyeceğim de adamların F4 ile hiçbir planı yokmuş öğrendiğimiz kadarıyla.
O yüzden şu vakitten sonra iyi bir Fantastic markası göremeyeceğiz, üzgünüm. Ama bu proje iyi olabilir.
Punisher Fragmanı Yazılı Tasvir
"Frank çocuğuyla oturmuş gitar çalıyor. Sahne aniden değişiyor. Frank bir duvara dönük, sinirlenmiş, elinde bir gitar var.
Frank, Alabama'da araba kullanıyor, üzerinde Punisher tişörtü var. Motorlu iki kişiyi vuruyor.
Meksika'da bir grup insan bağırıyor. Frank silahını uzaktan onlara doğrultmuş. Silahını ateşliyor. Mermi bir adamın kafasının içinden geçiyor. Silahını ateşlediği yer El Paso, TX.
Zengin bir adam New York'ta bir tuvalete giriyor. Frank içeri dalıyor ve adamı dövüyor. Adam, Punisher'a 'herkes öldü' diyerek yalvarıyor. Kendisini öldürerek ailesini geri getiremeyeceğini söylüyor. Frank bunu doğrulasa da onu öldüresiye dövüyor. Hırkasının fermuarını çekerek oradan uzaklaşıyor."
Şahsen bunları okumak bile tüylerimi diken diken etti. Bu fragmanı en kısa sürede görmek isterim. Yakın zamanda bu dileğimin gerçekleşeceğini biliyorum. Tasvirlerden anladığımız kadarıyla Frank Castle'ı gerçekten yansıtacak bir dizi geliyor.
14 Kasım 2017'de gelecek dizimizin fragman tasviri bile mükemmel. Jon Bernthal'i Frank rolüyle on üç saat izleyeceğiz.
Hala inanması biraz güç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
RandomMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...