Kevin ağabeyimiz bir açıklamasında yirmiden fazla filmin yolda olduğunu söyledikten sonra redditteki bir kullanıcı böyle bir takvim hazırlamış. Infinity filminden sonra arz-ı endam etmesi mümkün olan eserlerin takvimi şekilde düzenleyip paylaşmış.
İlk göz attığınız az güzel gibi geliyor fakat detaylı incelediğiniz zaman biraz garip ve saçma bir liste olduğunu görebiliyorsunuz. İsimler zaten tahmini oralara karışmayacağım. Ancak bence Warlock veya Thunderbolts filmi gelmez.
Thor filmlerinin de devamı gelmez. Eğer Thora devam gelirse diğer serilere gelmemesi biraz haksızlık olur. Bütün hayranlar tırmıklar ve meşaleler ile Iron Man 4 ister ve Marvel'ın kapılarına yaslanır.
Tony ölmüş olsa dahi.
Marvel Phase 4 ile kozmik tarafa geçebileceği düşünülüyor. Yani güncel çizgi romanlarda yaptığı gibi. Eğer öyle bir şey olursa ve Infinity War sonrasında gelecek her film uzay filmi olursa ben yeniden kazanmayı tahayyül ettiğim sevincimi ne yazık ki geri kazanamayacağım.
Keşke Iron Man'in ilk filmini izlediğim zamanki halime dönebilseydim. O zamanlarda Marvel'ın uzaya açılacağını düşünmüyordum. Aklıma gelmiyordu. Thanos'tan, Galactusu ve daha bir çok kozmik karakterden haberdardım ama filmlerde onları görebileceğimi düşünmüyordum.
Ancak dördüncü fazdan sonra gelecek filmler arasında Black Widow, Spider-Man ve Black Panther gibi filmler olacaksa belki Marvel'ın dünya kanadında da filmler görmeye devam ederiz. Edebiliriz, değil mi?
Kozmik Marvel'dan isteğim sadece Spider-Man'den Spider-Verse olur. Bir de Secret İnvasion olabilir. Gerçi Gizli İstila da pek kozmik bir hikaye değil ama ucundan dokunmuyor da değil. Fox haklarının yakın zamanda Marvel'a geçebileceğini sayarsak İlluminati'yi de sorunsuz sualsiz ekrana taşıyabilirler, demek isterdim ama olmaz.
Çünkü Tony gitmiş olacak, Black Bolt filmlere gelmez, Professor Xavier'ı MCU'ya hiç vermeden direk sokamazsın. O yüzden geriye Namor, Black Panther ve Strange kalıyor. Bu üçünden de pek İllimunati olmaz sanki.
Bir de bu evrendeki Black Panther henüz daha toy. İllimunati hikayesi işleneceği zaman dahi henüz genç bir kral olacak. O yüzden İlluminati hikayesi de pek olası gelmedi gözüme. Eğer filmin içinde Bucky olursa Black Widow fikrine çok tavım ama söylemem gerekli.
Winterwidow shipinin fışkırdığı bir Black Widow filmi fikri kulağa hoş geliyor. Hemen kanmayın, shiplemiyorum amma velakin ikisi uygun koşullar altında kimyaları tutacak karakterler. İkisinin de Rusya ile geçmişi var ve ikisi de istemsizce silah olarak kullanıldı.
Bunların haricinde belirtmem lazım ki Avengers filmleri artık Avengers olarak devam etmemeli. Ekiplere bölünseler çok daha iyi olabilir. New Avengers ya da Mighty Avengers olarak çıksa filmler güze olurdu.
Fakat New Avengers ve Secret Avengers, evren içinde kurulmuş ama aksiyonlarından bir haber olduğumuz ekipler olarak MCU içinde heba oldu. Belki o zamanları bahane ederek bizi bu iki güzel ekipten mani etmeye çalışırlar. Umarım etmezler.
Tek başına Wasp filminin de geleceğini sanmam. Wasp karakteri Ant-Man olmadan pek iş yapmaz. Ama Wasp'a yeni bir sevgili olarak yakışıklı ama isimsiz boş bir karakter verseler belki tutabilir. En azından Suicide Squad'ın tuttuğu kadar.
-----------------
Siz buradan hangi film fikirlerine tamamsınız? Yorumlara yazmayı unutmayın. Hatırlatmam gerekir ki bu bir fan takvimi. Resmi bir paylaşım henüz söz konusu değil. Yine de konuşmayı ve fikir yürütmenin esiri olarak bu kitapta konuşmak istedim. Bu kitabı okuyanların da sevdalandıkları hakkında konuşmayı ve yorum yapmayı sevdiklerini biliyorum.
Şimdilik kendinize iyi bakın, hoşça kalın. Sonraki bölümlere kadar görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
AléatoireMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...