Netflix Marvel Dizilerinin İptali

123 5 1
                                    

Selamlar, uzun zamandır yapamadığım finale adım adım yaklaşırken ve yayınladığım son bölüm Stan Lee'nin üstüne olmuşken bir kayıp haberi daha vermeyi inanın ben de istemezdim. Elbette haberlerde görmüşsünüzdür, Netflix Marvel dizilerinin sonlarına geldik. 

2015'te başlayan bu furyaya seneye veda edeceğiz. Şu ana kadar Daredevil'ın üç, Jessica Jones'un yakında üç, Luke Cage ve Iron Fist'in ise iki sezonunu gördük. Bir de Defenders adındaki bir dizide bir sezonluğuna dördü bir araya geldi. 

Punisher da Daredevil'daki başarısından ötürü kendi dizisine kavuştu lakin o da ikinci sezondan sonra iptal olacak.

Evet, Punisher ve Jessica Jones gelecek yayınlanacak olan sezonlarından sonra iptal olacaklar ve şimdilik devamları gelmeyecek. 

Bir şey olur da, yapımcısı değişir de devam ederler mi bilmiyorum. Şu anlık gözükmüyor gibi görünüyor. Yıllar boyunca Netflix dizilerini insanlara karşı savundum, filmlerden daha çok sevdim kendilerini -Iron Fist hariç- ve hepsini heyecanla bekledim. 

Şimdi ise iptal oldular. Daredevil dahi, daha geçen üçüncü sezonunu oturup konuştuk. Aşırı başarılı bir yapım olarak yayınlandı ve herkesten iyi de tepkiler aldı. Aslında, iptal olmasından daha çok neye üzülüyorum biliyor musunuz? Dizi spoilerı vermeyeceğim ama üçüncü sezonun sonu dördüncü sezonun olacağının işaretini veriyordu.

Madem iptal edeceklerdi senaryo olarak da tam noktayı koysaydılar da hikaye böyle yarım kalmasaydı.

Şu ana kadar en iyi cast seçimlerine ev sahipliği yapmış Marvel'ın televizyon kanadındaki Netflix dizilerinin artık olmayacak olması üzüyor. En çok da Daredevil ve Punisher yüzünden üzmekte. Bu yüzden, aşağıya iki tane video alarak kendilerini bir daha anmak istiyorum.

Daredevil videosu Defenders ve Üçüncü Sezon Spoilerı içermektedir

Söyleyecek çok bir şey yok aslında. Umarım diziler iptal olduktan sonra bu karakterleri bir şekilde görmeye devam ederiz. Yoksa bu videoları döndürüp döndürüp izlemek zorunda kalacağız. 

Marvel MucizedirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin