Üstünden az da olsa bir zaman geçtiğinin farkındayım. Hepimizin gündemi şu vakitlerde Infinity War. Ancak ben kısa da olsa Deadpool 2 fragmanı hakkında konuşmak istiyorum. Aslında buna fragman denemez. Daha bir promo reklam veya fragman fragmanı denilebilir.
Şahsen ben fragmanı çok sevdim. Çocukken Bob Ross'u TRT1 kanalında severek izliyordum. Belki içimdeki resim severin yeşermesinde önemli bir rol oynamış bile olabilir. Resim çizmeye başlamam ile Bob Ross izleme zamanlarım arasında biraz açıklık olması beni şüpheye düşürüyor ama hiç önemli değil.
Çünkü fragman gerçekten komik. Yalnızca bu tanıtımdan bile adamların ikinci filmde kendini bozmayacakları belli. İlk filminkine benzer bir reklam kampanyası ile yola çıktılar.
İki dakika boyunca yalnızca otuz saniye süresince filmden görüntüler gördük. Bence bütün filmlerde olması gereken bu. Artık filmlerin fragmanlarını istemeye istemeye mecburen izliyorum. Çünkü görüntüler gördükçe hevesim istemesem de kaçıyor.
Önceden gördüklerime karşı heyecanlanıyordum ama artık beni heyecanlandıracak şeyler gördüğüm de "Neden bunu fragmanda gördüm ki?" demekten alamıyorum kendimi. Bu sebepten ötürü Deadpool tarzı fragmanlar, kesitler ve tanıtımlar bana fazlasıyla hoş geliyor.
Mesela yakın zamanda bizimle buluşacak olan Infinty War fragmanında gördüğüm her sahne ile olmayan heyecanım yerden kazınacak. Çünkü o filme dair hiçbir şey görmek istemiyorum. Ne yazık ki istemeden izleyeceğim. İzlemesem bile İnstagram onunla dolup taşacak.
Deadpool 2 bu yüzden daha çok kalbimi çalıyor. Sessiz sessiz gelme durumu yok ama kendini açık da etmiyor
--------------------------------
Çok kısa bir yazı oldu farkındayım. Başka bir film olsa, geç kaldım yazmak için deyip yayınlamazdım. Ancak konu Deadpool 2 olunca ve fragmanı gerçekten de beğenince geç olsa dahi bölümü yayınlamak istedim.
Sizin fragman hakkındaki düşünceleriz neler? Yorumlarınızı yazmayı unutmayın! Şimdilik görüşmek üzere, hoşça kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mucizedir
RandomMarvel Mucizedir, hayatımızın bir döneminde tanıştığımız ve kalbimizi açtığımız. Marvel Mucizedir, anlatılacak onlarca hikayeyi barındıran geniş diyarları ve dünyaları kapsayan kocaman evrenler topluluğu. Marvel Mucizedir, her birinde kendim...