Bütün MCU Filmlerinin Fragmanları | Marvel Dosyaları Mucizedir

153 13 6
                                    

Biliyorsunuz, artık öyle bir duruma geldik ki gelecekteki o iki saatlik filmlerden on saniye dahi olsa görmek için böbreğini satacak var. Peki bu durum 2008'de öyle miydi? Eğer ilk MCU filmlerin fragmanlarını izlerseniz öyle bir endişe olmadığını anlarsınız. Çünkü ilk filmlerin fragmanları gayet bütün filmi açık ediyor.

Bu da Marvel'ın fragmanda her şeyi gösterme huyunun geçmişe kadar uzandığını gösteriyor. Farkındayım bu fragmanların bir çoğunu izlemişsinizdir. Ancak ilk fragmanları su yüzüne çıkartmak ve son filmler içinde bir hatırlatma olsun diye hortlatmak istedim.

Peki size soruyorum, aynı şeyi Dizilere ve MCU dışı filmlere de yapayım mı? O filmlerin ve dizilerinde fragmanlarını görüp nostalji yaşamak ister misiniz? Yorumlara yazmayı unutmayın.

Iron Man

Incredible Hulk

Iron Man 2

Thor 

Captain America First Avenger

Avengers 

Iron Man 3

Thor Dark World

Captain America Winter Soldier

Guardians of Galaxy

Avengers Age of Ultron

Ant-Man

Captain America Civil War

Doctor Strange

Guardians of Galaxy Vol 2

Spider-Man Homecoming

Thor Ragnarok

Black Panther

-------------------------------------

Favori fragmanınız hangisi oldu. İlk beş listenizi yazarsanız çok memnun olurum. Şimdilik bu bölümden bu kadar. Tekrar hatırlatmam gerekirse, bu fragman sepetlerini MCU dışı filmlere ve MCU dizilerine yapmak istiyorum. Eğer onaylarsanız yapacağım. Yok, almayayım derseniz yapmam. Seçim sizde. Hadi bakalım. Sonraki bölümlerde görüşmek üzere, hoşça kalın.

Marvel MucizedirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin