İnfinty War'da Bence Ölmesi Gereken Beş Karakter | Marvelist

1.2K 53 271
                                    

Marvelist: Marvel ile alakalı türlü listelerin konu olduğu bölümlerin genel adı. Marvel ve List kelimelerinin mükemmel bir kombinasyonu. Türkçeye çevrilince de Mucizeliste oluyor.

İnternette dolanırken malum sitelerin birinde bir içerik gördüm. Arkadaşlar İnfinty War'da ölmesi gereken beş karakteri kendince sıralamışlar. Bunu gördüm ve benimde aklıma geldi birden.

Benimde ölmesini istediğim karakterler var, neden bunları paylaşayım.

AHMET NE YAPIYORSUN?!

Efendim Mucize? Gördüğün gibi bölüm yazıyorum.

BU BAŞLIK DA NE!1!11!

Bölüm başlığı? İnfinity War da ölmesi ge-

Hayır! Orada kimse ölemez! Kuzularımdan hiçbiri can vermeyecek tamam mı?!

Peki... Neyse, listemize geçelim. Bu liste tamamen kendi düşüncelerim üzerine kurulmuştur ve tamamen kendi fikrimdir. Hiçbir şekilde resmiyet içermemektedir ve tamamen kendi zevklerim çerçevesinde hazırlanmıştır. Ama eğer sizinde bir listeniz varsa, -Mucize'nin aksine- yorumlara alabilirsiniz.

Bu arada liste, en az ölmesini istediğimden en çok ölmesini istediğime doğru gidiyor.

5-Drax

Guardians of Galaxy izlemesem bile Drax karakteri hakkında az çok bir fikir sahibiyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Guardians of Galaxy izlemesem bile Drax karakteri hakkında az çok bir fikir sahibiyim. Ancak kendisi benim çok fazla ilgimi çeken bir karakter değil ayrıca bütün MCU içerisinde Thanos ile en kanlı bıçaklı olan arkadaşta o. Hem dramatik bir etki bırakır Gardiyanlar'ın geri kalanında, hem de güzel bir hikaye sonu olur.

Hayır ya Drax olmaz. Olmaz, ölemez o. İstemiyorum ölmesini falan. Ölmeyecek o, ekibin en ponçik üyelerinden biri. Öküz ve ponçik.

4-Hawkeye

Biliyorum biliyorum, Hawkeye sevdiğim halde neden bunu diyorum değil mi? Age of Ultron dışında Hawkeye'ı ne kadar görebildik? Gördük, ancak çok fazla değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biliyorum biliyorum, Hawkeye sevdiğim halde neden bunu diyorum değil mi? Age of Ultron dışında Hawkeye'ı ne kadar görebildik? Gördük, ancak çok fazla değil. Hatta son savaş sahnesinde olmasa Coulson ile ekran süreleri yarışır bence Avengers'ın ilk filminde. Age of Ultron'da da öleceği izlenimi verilmişti hatta ölümden dönmüştü. Bu sefer ölürse bütün ekibe ağır bir yara olabilir.,

Hayır hayır hayır hayır hayır. Evli olduğuna sürekli lanet ettiğim yakışıklı okçum da ölmeyecek. Sen neler diyorsun Ahmet?! Bu nasıl bir bölüm böyle. Onun öldüğünü göremem, sonra okçuluk derslerine ağlamadan nasıl devam ederim ben. Hayır, Hawkeye olmaz.

3-Gamora

Drax ile aynı etkiyi bırakabilecek bir karakter

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Drax ile aynı etkiyi bırakabilecek bir karakter. Hem Peter Quill'e ağır bir yara olur hemde ekibin geri kalanına. Ayrıca öldürmesi en güvenli ve öldüğünde hayrankızları başına toplamayacağın, (büyük bir kesmini) bir hareket olur. Tabi aşağıdaki isimlere ölürse Marvel ertesi güne canlı çıkmaz.

Belki bu en kabullenebileceğim ama sanmıyorum. Bence bu da ölmemeli.

2-İron Man

Birinci olmamasının nedeni otoparkta dövülmemek istediğimden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birinci olmamasının nedeni otoparkta dövülmemek istediğimden. Ancak adam yaşlandı, bunu hepimiz biliyoruz. Logan filminde Hugh iyi bir veda yapmıştı, İron Man'de neden İnfinty War'da final yapmasın ki, üstelik olursa çok sağlam bir veda görebiliriz, şöyle flashback'ler falan da koyarsalar eğer, karakteri ile aram limoni olmasına rağmen vay anasını diyebilirim.

....................

1-Captain America

Sözleşme bitiyor! Bundan daha net bir sebep var mı? Uzatsa bile adam Civil War'da kahraman kimliğini bıraktı zaten

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sözleşme bitiyor! Bundan daha net bir sebep var mı? Uzatsa bile adam Civil War'da kahraman kimliğini bıraktı zaten. Yeni filmde kalkanı birine devredip gider ve dördüncü faza başka bir Yüzbaşı görürüz. Şahsen ben kalkanı başkasının almasını gayet de istiyorum. Gözlerimiz elbet bir farklılıkta görmeli. Yüksek oranla Bucky'e veya Sam'e vereceklerinden, umarım Chris'in son filmi olur diyelim İnfinty War.

OTOPARKTA GÖRÜŞECEĞİZ SENLE ?#%@=&!!!

----------------------------------

Bana kalsa bütün tayfayı öldürün ve dizilerden devam edin diyeceğim ancak elbette onu yapmayacaklar. Adamların yeni aldıkları villaların taksitlerinin ödenmeleri lazım o yüzden filmler izlenmeli. İzlenmesi içinde muhtemelen kimseyi öldürmeyecekler. Belki Wasp'ı falan, yani en yan karakterleri öldürürler muhtemelen.

Ama gönlüm bunların ölmesinden yana. Ha, Hawkeye'ın Netflix'de dizisini yapacaklarsa öldürmesinler. Öbür türlü dramatik bir ölüm ile aklımızda mükemmel bir yere sahip olabilir sevgili okçumuz.

Mucize'den ses çıkmadığına göre beni kesmeye geliyor sanırım. Ya şimdi gelir yada seneye filmden çıktıktan sonra benim istediklerim olursa, bilmiyorum ama güvende değilim.

Kendinize iyi bakın, şimdilik görüşmek üzere, hoşça kalın.

Marvel MucizedirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin