Thor Ragnarok | Marvel Fragmanları Mucizedir

121 16 10
                                    

Evet, önceki bölümde dediğim gibi San Diego Comic Con bir çok çizgi roman ve çevresindeki bağdaştığı türleriyle ilgilenen insanları sevindiren haberlerle ve gelişmelerle dolup taştı. Tabi ki bu gelişmelerden bir tanesi yakın zamanda vizyona girecek olan Thor Ragnarok filminin fragmanı. 

Çok uzun bir yazı olmayacak, sonuçta bu bir Thor filmi ve bana oldukça fazla Power Rangers'ı hatırlatan bir Thor filmi. 

Hulk var, Thor var, Loki var, Valkyrie var. Yani pek beni heyecanlandıran isimler değil. Bir çok takipçi ve hayran tabi ki sevindi bu dörtlüye ve Thor'un kurmuş olduğu bu ekibi hemen de bağrına bastı.

Fragmandan bahsedecek olursak, ilk diyeceğim şey Hela'yı canlandıran Kate ablamızı kafasında o boynuzlar varken ciddiye alamadığım. Tabi ki çizgi roman tutarlılığı açısından o boynuzları koymaları mükemmel, kötü karakteri çizgi romanlardan fırlamışçasına görmek güzel olacak ama kadının boynuzları yokken aşırı güzel olması ve kadını filmde boynuzları olmadan çok fazla göremeyecek olmamız üzüyor.

Fakat bir yandan da Marvel'ın çizgi romanlara sadık kaldığını görmem sevindiriyor. 

Ama aklımda bir soru var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ama aklımda bir soru var. Umarım filmde bunu güzel bir şekilde açıklarlar ki, o da Bruce Banner Dünya'dan onca ışık yılı uzaktaki bir gezegende bu Dünya kıyafetlerini nereden buldu? Evet, bütün fragman boyunca böyle ufak bir detaya takıldım. Şu anda bundan dolayı herhangi bir yorumda bulunamam, sadece cevabının güzel bir şekilde filmin içerisinde bulunmasını umut edebilirim.

Çünkü Dünya'lı gibi giyinen başka biri yok fragmanda. 

Ha bir de şu aklıma takıldı.

Hulk ve Thor arenada karşılaştıkları vakit, dövüşmelerinin ardından Bruce insan olduğun da hiçbir şey hatırlamadığı için Thor'a, dövüştüklerin de kimin kazandığını soruyor. Thor da yalan atıp kendi kazandığını söylüyor. 

Sonra ise fragmanın ilerleyen kısımlarında Hulk, Thor ile insancıl şekilde konuşuyor, sohbet ediyor hatta Thor'a giydiriyor bile. 

O zaman Hulk'ın arenada zihninin kontrol edilmiş olması veya gözünün döndürülmüş olması lazım, Scarlet Witch benzeri bir varlık tarafından. 

Filmin içerisinde görürüz umarım cevabını. Yoksa Hulk çok sinirlendiği vakit gözü görmüyor ve hatırlamıyor muhabbetine girerlerse ne olur bilemiyorum. Ama bunu görmemiz demek, şunu göremeyeceğimiz demek ki, Planet Hulk filminin konseptini de böylece Thor içinde harcamış oluyorlar.

İlk fragmanda Hulk'ı gördükten sonra, o Sakaar gezegeninde Hulk'ın baş kaldırışını veya en azından Planet Hulk'a dair biraz daha fazla şey görmeyi bekliyordum. Fakat Planet Hulk'tan sadece Hulk'ın başka bir gezegende olmasını, zırh giymesini ve arenada dövüşüyor olmasını almışlar, gerisini koyvermişler.

Bu bir sorun mu, film çıktığında göreceğiz.

En azından bu filmin fragmanında bunu diyebiliyorum. Spider-Man'e kıyasla Marvel bu filmde her şeyi göstermemeyi daha iyi başarıyor. Artık üçüncü bir fragman ile her şeyi gözler önüne sermezler ise çok güzel bir şekilde tıpış tıpış, elimiz de çekiç, başımız da kask ile sinema salonlarına gideceğiz. 

Marvel MucizedirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin