Ant-Man And The Wasp | Marvel Filmleri Mucizedir

100 15 29
                                    

Bir diğer yeni Marvel filmi yorumlamamıza hoş geldiniz! Bu seferki naçizane filmimiz Karınca Adam ve Yareni Olaraktan Eşek Arısı! Uzun zamandır filmlerin isimlerini Marvel kanadında Türkçeye çevirmiyorlar. Civil War'dan beri Marvel film isimleri orijinalinde kalıyor.

Diyecektim, Venom filmi aklıma geldi bütün sözlerimi geri alıyorum film çevirileri hala sıkıntılı.

Ama Doctor Strange ya da Black Panther filmler için herhangi bir çeviri çalışması yapılmadı. Logan filmine Logan: Wolverine derken Black Panther için Black Panther: Afrika Başbakanı diye bir durum söz konusu olmadı.

Güzel güzel, biz filme dönelim.

Öncelikle belirteyim, film çıkalı bir hayli zaman geçtiği için tamamen Spoiler dolu bir yorumlama olacak bölümde bulunmaktasınız. 

Filmi genel hatlarıyla gözlemeyecek olursak, çok beğendim ben. Çok güldüm çok eğlendim. Elbette düşünüldüğü vakit birçok günahı var filmin. Ama ilk filmin bulunduğu gibi bir pencereden bakacak olursak bence çok komik bir filmdi.

İlk filmdeki kadar güldüm mü bilmiyorum ama gerçekten de güldüm. 

Mesela normalde Marvel filmlerinde olmasından pek de memnun olmadığım ve bu memnuniyetsizliğimin Doctor Strange filminde zirveyi bulduğu Marvel mizahı denen kavram Ant-Man filmine çok da güzel yakışıyıor. Thor'da da, Spider-Man'de de, Doctor Strange ve İnfinity War'da da mizah bana karamelli pasta üstüne küp şeker gibi hissettirmişti. 

Ki Thor ve Spider-Man mizah yönüne ağırlık veren filmlerdendi. 

Ama Ant-Man öyle değil. Ant-Man gerçekten yalnızca komedi/soygun filmi ve iki filmdir sadece bu vazifeyi üstleniyor. Sadece komedi, sadece eğlence. Daha büyük bir isteği yok filmin. Spider-Man gibi kenardan popüler bir karakter koymak ya da Thor gibi ciddi olan bir olayı cam kenarı koltuğa oturtmak gibi değil. 

Filmin kendi başına küçük tatlı ve komik bir hikayesi var, bu hikayeyi size sunuyor, siz de gülüyorsunuz ve eğleniyorsunuz. 

Filmi inceleyecek olursak, şahsen filmin başlangıcı çok, çok hoşuma gitti. Kızıyla beraber labirent kurması, beraber oynamaları ama çiti kırdığı için evi polis basması... İzlerken güldürdü. Bir yandan da üstünden iki yıl geçmiş olmasına rağmen filmde Civil War etkilerini gördüğümüz için düşündürdü.

 Bir yandan da üstünden iki yıl geçmiş olmasına rağmen filmde Civil War etkilerini gördüğümüz için düşündürdü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlk filmde olan komik kısımlar yine bu filmde de vardı. Mesela Luis karakterinin bence harika olan hikaye anlatıcılığı. İlk filmde ufak bir kısımdı ama bu filmde suyunu çıkarmışlar karakterin. Bundan mutsuz muyum, tabi ki hayır. Keşke bütün Marvel Sinematik Evrenini anlatsa da saatlerce izleyip kahkahalara boğulsam.

Luis karakterlerinin dostlarını pek önemsemiyor olsam da onlar da filmin kötü yanlarından değillerdi. 

Önce kötü karakterimize gelelim, diğer karakterlere uğramadan. Aslında, bize kötü olarak lanse edilen karaktere gelelim. Ghost. Kendisi çizgi romanlarda erkek ve Iron Man'in düşmanlarından bir tanesi. Onu burada kadın yapıp, bir kurban haline getirmişler aslında. 

Marvel MucizedirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin