Ding dingle ding... min mobil ringede. Det var vækkeuret jeg havde sat til. Men det var jo weekend... jeg havde åbenbart glemt at slukke det i går aftes. Der var også bare pga jeg blev forstyrret af Martinus' beskeder..
Jeg rejste mig fra sengen og gik ud i køkkenet. Jeg havde stadig mit Calvin K nattøj på..;)
Min mor havde glemt at rydde op efter hendes morgenmad. Hun var sikkert allerede suset afsted på arbejde. Uden at skænke mig en tanke. Selvfølgelig...Jeg lavede hurtigt lidt havregryn med mandler og rosiner og så satte jeg mig op på værelset igen. Men pludselig bankede det på hoveddøren. Jeg fik et mega chok da jeg bare havde morgen hår, nattøj på og ingen sokker..! Hvem kommer også klokken 7.00 om morgenen?
Jeg listede ned ad trapperne. Som jeg nu så ud med nattøj osv. Og GÆT hvem der stod ude foran mit hus kl. 7.00 om morgenen? MARTINUS!
Hvorfor i alverden kom han her nu?"Øøh Hej Martinus? Hvad laver du her?" Spurgte jeg meget forvirret. "Jeg tænkte bare du skulle have en rigtig kjole til på fredag! Vil du ikke med Marcus, min far og jeg ud at shoppe her efter frokost?" Spurgte Martinus lidt for forventningsfuldt. "Hvorfor skulle jeg det? Jeg kan bare tage noget fra mit skab? Det er ikke vigtigt og hvorfor er du pludselig interesseret i mig Martinus??" Spurgte jeg hårdt. "Jeg synes bare du virkede sød og sjov? Altså det opdagede jeg bare lige pludselig..?" Sagde han stille. "Nå men jeg har ikke tid og lyst til at shoppe med jer. Farvel." Sagde jeg hurtigt og smækkede døren i. Jeg kunne se ham ud af vinduet han blev stående, men gik så efter lidt tid. Han så faktisk ret trist ud. Overraskende nok?
Dagen gik egentlig bare stille og roligt frem af. Var lidt sammen med Isa om eftermiddagen og nu er det så aften. Kl. Er 22.00. Martinus sendte mig en snap fra en halv time siden. (Ja jeg gav ham min snap.. bare for ikke at være for ond ved ham). Jeg magtede ikke svare ham, men jeg måtte hellere gøre det nu så.
Martinus: Hey Sophia! Ærgerligt at du ikke ville med ud at shoppe... men håber du vil noget sjovt en anden dag så..? 💕😉
Mig: Idk. Vi får se. Gn. 💤Jeg lagde mig til at sove efter det. Martinus var alt for kendt, sikkert også selvglad, flirtende osv. Til mig!
------------------------------
Heeej! Har i nogle sjove ideer til historien eller skal jeg bare køre mit eget? ❤️💡 ~ Cecilie
YOU ARE READING
Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]
FanfictionSophia er en pige på 14 næsten 15. Hun er ikke fan af Marcus og Martinus. Hun hader dem faktisk.. men hvad har de gjort hende...? Læs hvorfor! Hun snakker heller ik med dem, men en dag ændrer det sig... læs hvorfor og hvordan... HÅBER I VIL LÆSE MED...