Kapitel 73. Autografer // Marathon 1/3

1K 38 2
                                    

Næste dag kl. 8.00.

Idag skal vi på arbejde. Drengene skal skrive autografer et sted her i byen og senere skal vi til nogle interviews.

Jeg skrev med Isa i går, for jeg fik så ondt af Marcus. Martinus og jeg har arrangeret, at hun kommer her når vi skal skrive autografer. Jeg glæder mig så meget til at se marcus' reaktion. De har ikke rigtig set hinanden i sådan 3 uger eller sådan noget.

Lige nu sidder vi og får lidt morgen mad. Martinus og jeg var i bad sammen i morges inden vi gik ned til de andre. Da vi kom ned sendte Marcus os et kækt og drillende smil.
Vi havde bare smilet til ham.
Vi skal så meget gå i bad noget mere. Altså sammen. Det er bare amazing.. hehe.

"Nåår, er i klar til i dag?" Spurgte kjell-Erik os. Vi nikkede alle undtagen Marcus, som svarede: "ja" med munden fuld af mad. "Marcus.." sagde kjell-Erik træt. "Slap af" grinede Marcus og så flækkede vi selvom det ikke engang var sjovt.

1/2 time senere.

Vi var på vej til det store shopping center, hvor vi skulle skrive nogle autografer. Jeg glædede mig så meget til, at Isa skulle komme! Jeg havde jo heller ikke rigtig set hende.

"Hvorfor er du så oppe at køre?" Spurgte Marcus mig. "Hun glæder sig nok bare skat" det var kjell-Erik der redede mig ud af den. "Jep" smilede jeg uskyldigt til Marcus. "Fair nok" mumlede Marcus.
Martinus lænede sit hoved mod mit og hviskede mit øre: "han sidder og skriver med Isa" jeg grinede lidt og kiggede over mod Marcus. "Hey" sagde Marcus irriteret da han så mig og vendte så mobilen væk fra Martinus og jeg.
Vi grinede bare af det.
Efter sådan 20 minutters tid, holdte vi ind i en lille baggård ved shoppingcenteret. Vi skulle nemlig bagom og op på den lille scene, hvor bordet stod. Vi havde fået at vide, at der var omkring 200 piger der gerne ville have autografer. Det skulle nok blive sjovt!
________________________________
Allerede 11k?! Tusinde millioner gange tak allesammen! Og tak til dem der stemmer og kommenterer! 😘😘

Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Where stories live. Discover now