Kapitel 76. Holland!

1.1K 32 3
                                    

1 dag senere.

Idag skal vi til Holland. Vi glæder os helt vildt. Kjell-Erik er jo begyndt også at skulle undervise mig, fordi jeg rejser med næsten hver gang.
Så lige nu sidder vi blandt alle vores pakkede kufferter og laver lektier på hotelværelset. Isa sidder bare med hendes mobil ovre i sengen. "Hvornår skal vi afsted til lufthavnen?" Spørger Martinus Kjell-Erik som sidder ved siden af. Han kigger på sit ur. "Om 20 minutter" svarer kjell-Erik. "Shit jeg mangler 3 opgaver?!" Udbryder jeg midt i det hele. "Du når det nok Sophia" smiler kjell-Erik og drengene griner lidt af mig.

I Holland skal vi kun spille en koncert og så skal vi hjem til Trofors i en weekend, og så kan jeg ikke huske resten haha..
Jeg glæder mig til at se Emma og Gerd-Anne igen!

1 time senere.

Vi skal rejse med privatfly igen. Det er rart at have et helt fly selv nu når vi er kendte, men det er også så hyggeligt at møde fansene.
Vi er lige kommet ind i flyet drengene og jeg har købt aloe vera vand og kjell-Erik og de andre voksne har købt noget cola.
Jeg sidder ved vinduet sammen med Martinus. Isa og Marcus sidder bag os. Isa har fået lov til at komme med til Holland, fordi drengene kun skal spille en koncert.
Jeg læner træt mit hoved op af Martinus og dufter til ham. Diskret selvfølgelig haha...
Han tager min hånd og fletter sine fingre ind i mine. Jeg bliver stadig helt varm indeni hver gang han gør det.. selvom vi har været sammen i over 5 måneder....
"Er du træt skat?" Hvisker Martinus ned i mit hår. "Mmh" svarer jeg bare. Jeg kan fornemme han smiler da han kysser mig i håret og mine øjne glider i.

Jeg vågnede ved en pige stemme der sagde: "Sophia, sophiaaa" det var Isa. "Hvor er drengene?" Spurgte jeg som det første. "De er bare ude og tisse, slap af din elskede kommer om lidt, men vi er her nu" grinede Isa til mig. "Åårgh" sukkede jeg til hende.
Hun tog min hånd og trak mig op af sædet. Jeg var virkelig træt.

"Husk dine ting! Kom" sagde Isa og vi gik ud af flyet. Vi stod sammen med Isac og Jon og ventede på, at drengene var færdige med at tisse. På hver deres toilet selvfølgelig hehe...
2 minutter senere kom de ud.

Vi kørte mod hotellet, hvor vi skulle overnatte

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vi kørte mod hotellet, hvor vi skulle overnatte. Klokken er ca. 22.08. Jeg er smadret, men vi havde alligevel overskud til at sige Hej til de fans der har ventet i lufthavnen. Man bliver kun glad af dem jo..
Martinus tog min hånd og ja.. jeg faldt i søvn igen..
________________________________
Nyd de sidste afsnit af "together" der kommer de næste par dage! elsker jer! ❤️❤️

Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Where stories live. Discover now