Vi var lige kommet hjem til det lille hotel værelse. "Jeg går i bad" sagde Martinus til mig. Vi havde et helt værelse for os selv. "Okay" smilede jeg til ham. "Vil du med?" Spurgte han kækt. Jeg smilede. "Måske en anden dag" han så skuffet ud, men grinede så. Han tog sin trøje af og gik mod badeværelset. Jeg nåede lige at tage fat i hans arm. Jeg trak ham ind i et kram. Hans ryg var dejlig varm. Jeg lagde mine hænder på hans muskuløse ryg og lagde mit hoved på hans skulder. "Jeg elskeeeeeer dig" sagde jeg og kyssede hans skulder. Jeg kunne fornemme, at han smilede da han sagde det. "Jeg elskeeeeeeer også dig".
Han havde stadig nogle sorte bukser på fra i morges. Jeg slap ham, han kyssede mig hurtigt på munden og gik ud på badeværelset.Marcus kom ind. "Hey.. hvor er Martinus?" Spurgte han. "Han er i bad" smilede jeg og lagde mig på sengen med min mobil. "Hvorfor går du ikke med?" Spurgte Marcus kækt og smilede lidt. Jeg grinte. "Han spurgte også, men jeg orker det ikke. Måske en anden dag" svarede jeg Marcus og han lavede sad face. "Stakkels Martinus. Nu er han sikkert trist." Sagde Marcus. Jeg rejste mig, rystede på hovedet af ham og gik ud på badeværelset. "Skat.." sagde jeg til bruseren. Altså Martinus var jo derinde. Haha..
"Jaer?" Svarede han undrende. "Må jeg komme med i bad alligevel?" Spurgte jeg ham. Jeg kunne høre, at han grinede lidt. "Ja selvfølgelig!" Sagde han. Jeg tog tøjet af undtagen undertøjet. Så gik jeg ind i bruseren. Det varme vand løb ned over vores kroppe, som stod tæt sammen. "Det her skal vi gøre noget oftere" sagde Martinus. Jeg nikkede og så snakkede vi ellers bare resten af tiden. Det var fantastisk.Klokken var cirka 11.00. Vi skulle til at spise frokost, men inden det skulle vi lige nå et radio interview.
Vi sad i bilen. Igen igen. Kjell-Erik var i gang med at snakke med drengene om hvordan interviewet var gået. Drengene synes det var fint, men hun var lidt mærkelig indimellem. Hahaha..Jeg sad bare og lyttede opmærksomt med i deres samtale. Det var nu meget hyggeligt. "Far er det ikke fint nu?" Spurgte Marcus træt. "Skat vi skal jo lige være færdige, men er der mere i vil sige?" Spurgte Kjell-Erik drengene. "Nej!" Svarede de i kor. "Jamen så er vi færdige nu" afsluttede Kjell-Erik. Marcus sukkede.
Jeg grinede lidt af dem og så satte vi nogle danse youtube videoer på, på martinus' mobil. Han elskede det. Det var altså ret sødt!Mit outfit:
Mit hår tørrer ret hurtigt så det var allerede tørt. Martinus' var stadig vådt, men det så kun lækkert ud.. hehe..
Drengenes outfit:
________________________________
Håber i kunne lide kapitlet! Jeg elsker når i kommenterer og stemmer så det må i altså meget gerne gøre noget mere<33
YOU ARE READING
Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]
FanfictionSophia er en pige på 14 næsten 15. Hun er ikke fan af Marcus og Martinus. Hun hader dem faktisk.. men hvad har de gjort hende...? Læs hvorfor! Hun snakker heller ik med dem, men en dag ændrer det sig... læs hvorfor og hvordan... HÅBER I VIL LÆSE MED...