Kapitel 58. En mærkelig lyd..

1.1K 34 12
                                    

*billedet øverst: "hvor sød kan man være?! Omg dør... haha skulle bare lige ud med det...😂
______________________________

22.50
Jeg kiggede på mit ur. Klokken var 10 minutter i 11 om aftenen. Isa og jeg skulle bytte værelse her klokken 11.

23.45
Jeg lå i ske med Martinus. Igen. Jeg kunne mærke varmen fra hans krop mod min. Han havde sine arme rundt om min mave og hans ansigt var boret ind i min nakke/i mit hår.
Hver gang han åndede ud, fik jeg kuldegysninger. Jeg kiggede over mod isa og Marcus. De lå skråt overfor, for det ville være for akavet for drengene (nok også for Isa og jeg) hvis de lå overfor hinanden med hver deres kæreste.. haha..

00.05
"Skat sover du?" Hviskede jeg. "Mmh" mumlede Martinus. "Sov Sophia"
"Jeg kan ikke" svarede jeg. Han sukkede. "Hvorfor?" Spurgte han så. "Fordi jeg bare har lyst til at ligge med dig, og hvis jeg sover er jeg jo ikke bevidst om at jeg gør det og..-" svarede jeg, men blev afbrudt af Martinus der tog hans hånd foran min. Han vendte mig rundt så vi lå face to face. Ham lænede sig frem og kyssede mig. "Hjælper det hvis du kan ligge og kigge på mig?" Hviskede Martinus. Jeg nikkede stille og han lukkede øjenene. Jeg pillede ham lidt i håret. Han havde virkelig det bedste hår! Han så så sød ud, når han sov.

3.00
Jeg hørte pludselig en mærkelig lud ovre fra Marcus og Isa, men jeg turde ikke kigge derover. Jeg vendte mig om mod Martinus og så, at han var ved at flække af grin! Jeg kunne næsten heller ikke lade være så, selvom jeg ikke anede hvad han grinte af.
"Hvad er det??" Spurgte jeg ham efter lidt tid. Ham flækkede igen og lavede et mærkeligt ansigt. Jeg svarede med at "ej-wtf-ej-haha-hvor-akavet ansigt. Han flækkede og jeg "fulgte" med.

Den lyd skulle vi nok lige høre lidt mere om..
________________________________
Prøvede noget nyt i dag med tidsangivelser. Bliver nok ikke ved med det, synes bare det var lidt nemmere når nu hele kapitlet foregår om natten;) Håber i kunne lide det! Stem og kommenter for mere❤️

Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin