Drengene har en uges fri i Trofors. Det bliver dejligt, men vi skal faktisk ikke være herhjemme. Vi skal på fkn lejrtur??! Tror i jeg magter det? NEJ. Den eneste grund til, at jeg tager med er, at jeg har en plan om at liste mig ind til Martinus. For nej... vi må ikke sove dreng pige. Dræb mig.
Vi sidder hele klassen i bussen på vej til et eller andet lille sted i en skov. Martinus sidder ved siden af mig og indspiller noget musik. Marcus og Isa sidder bag os.
Jeg sidder bare og stener ud af vinduet. Martinus har sagt ja til, at jeg må komme ind til ham i nat."Hallo! Allesammen gider i tie stille og høre efter tak. Vores lære er som altid pisse sur.
Alle kiggede op på hende, men Martinus kunne ikke høre det pga hans høretelefoner.
"Martinus?!" Råbte læreren. Ingen reaktion. "Han kan jo ikke høre dig?" Sagde jeg beskyttende. Jeg puffede til ham. "Hvad?" Sagde han og kiggede rundt. Alle elever sad og kiggede på ham og flækkede derefter af grin. "Hallo! Karl smart" sagde læreren surt til martinus. Så flækkede han også af grin.
"Nå nu til sagen. I kommer i firemands grupper, fordi det er hytter med 4 køjer i hver. Ingen sover sammen dreng pige! Og jeg bestemmer grupper så: Michelle, camille, Laura og Sofie er sammen, Alexander, Alex, Jonas og Magnus er sammen, Martinus, Marcus, Nikolai og Anders er sammen og Sophia, Isabella, Julie og mia er sammen." Råbte læreren op.Julie og mia? Dræb mig.
Julie og mia kom hen til Isa, Marcus, Martinus og mine pladser. "Hej! Ej hvor hyggeligt at vi skal sove sammen!" Smilede Julie. Jeg var blevet ret populær også i klassen pga Martinus. Det var meget mærkeligt, men jeg udnyttede det jo heldigvis ikke.
"Jae, altså vi flytter jo nok lidt rundt piger" sagde Martinus kækt. Julie så nedslået ud. "Så i skal sove sammen??" Spurgte hun så. "Ja" smilede Martinus.
Julie havde vidst altid haft et lilleee Crush på Martinus haha..Da de var gået grinede Martinus til mig og lagde sit hoved på min skulder. Hans hår duftede. Dejligt. Ligesom resten af hans krop..
"10 minutter til vi er der" råbte en stemme i en bushøjtaler.
_______________________________
Stem og kommenter for mere<33
YOU ARE READING
Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]
FanfictionSophia er en pige på 14 næsten 15. Hun er ikke fan af Marcus og Martinus. Hun hader dem faktisk.. men hvad har de gjort hende...? Læs hvorfor! Hun snakker heller ik med dem, men en dag ændrer det sig... læs hvorfor og hvordan... HÅBER I VIL LÆSE MED...