/forestil jer, at Sophia sidder ved siden af Martinus på billedet øverst/
"Når hvordan går det drenge?" Starter journalisten ud med. Jeg kigger hen på drengene.
"Det går rigtig godt lige nu" svarer Marcus. Martinus nikker.
"I har jo lige udgivet ny sang. Like it like it!" Fortsætter damen. Begge drenge nikker ivrigt.
"Ja! Og den er blevet spillet sindssyg mange gange allerede. 1000 tak for det!" Siger Martinus og kigger ind i kameraet. Marcus nikker.
"Og du har jo fået en kæreste Martinus" siger damen. Jeg bliver en anelse rød i hovedet og mine håndflader bliver fugtige.
"Ja!" Svarer Martinus glad. Damen kigger over op mig.
"Du hedder Sophia ikke?" Spørger hun mig.
"Jo!" Svarer jeg rimelig roligt.
"Boede du i Trofors før eller? Hvordan mødtes i. Drengene fniste. Jeg havde jo hadet dem i flere år og Marcus var min bedste barndoms ven.
"Ja jeg gik i klasse med dem og da vi var mindre var jeg faktisk bedste venner med Marcus." Svarede jeg.
"Ja og hun har hadet os i flere år, men da hun så lærte os bedre at kende blev hun kærester med Martinus og bedste venner med mig igen" grinede Marcus drillende. Jeg bankede ham i rykken som svar.
"Ej hvor morsomt" svarede damen bare. Haha hun lød også virkelig som om hun synes det...Vi snakkede om lidt forskelligt. Hun spurgte om hvordan fansene havde reageret på mig, og så sagde Martinus, at det skulle de jo så til at finde ud af idag...
Vi snakkede om deres sange og koncerter osv. Vi var nok færdige en halv time efter.Vi satte os ind i bilen. Martinus tog min hånd og kyssede mig.
"Du klarede det fantastisk" sagde han. Marcus nikkede med. Jeg smilte og lagde mit hoved på hans skulder.
Nu skulle vi videre til et lille sted, hvor der ville være nogle fans der skulle have signeret bøger. Det bliver spændende.
__________________________
Næsten 2k læsere?! 🙈😍 Elsker jer!
YOU ARE READING
Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]
FanfictionSophia er en pige på 14 næsten 15. Hun er ikke fan af Marcus og Martinus. Hun hader dem faktisk.. men hvad har de gjort hende...? Læs hvorfor! Hun snakker heller ik med dem, men en dag ændrer det sig... læs hvorfor og hvordan... HÅBER I VIL LÆSE MED...