Kapitel 52. Livestreamen.

1K 32 0
                                    

Vi ryddet af bordet og køkkenet fik Marcus lov til at gøre rent. Han var godt nok ikke helt tilfreds, men vi havde lavet pandekagerne såe...

Da vi bar færdige gik vi ovenpå for at spille FIFA, men jeg blev træt af det efter at have tabt sådan 7 kampe. Klokken var 1 om eftermiddagen. "Skal vi ikke lave livestream?" Spurgte jeg ivrigt. Det vidste jeg at fansene elskede!
"Jo!" Smilede drengene i kor. Marcus lagde et selfie på deres my story om, at de lavede livestream med mig også. Det kom 1000 beskeder. Folk der havde svaret: Yaaay og omg kommer Sophia med osv. Det var ret sjovt.

Efter fem minutter sad vi alle klar til at lave livestream. Vi havde alle bare sådan noget jogging tøj på, men altså... de vidste vi havde fri såå...

Marcus sad i midten, Martinus og jeg på hver sin side. Marcus trykkede på liveknappen. "Hello!" Sagde han og Martinus stemte i lige bagefter. Så præsenterede de mig og så gik de ellers i gang med alle spørgsmålene. "I er kærester ik?" Læste Marcus højt. "Jeg går ud fra du mener mig og Martinus. Haha, men jo det er vi" smilede jeg glad. Jeg kiggede på Martinus og han smilede til mig. "Jaer godt så er vi færdige med det det kæreste shit i har gang i, videre til næste spørgsmål..-" sagde Marcus og Martinus og jeg flækkede af grin.
Vi svarede på flere spørgsmål, dansede, sang og spillede noget fodbold. Det var vildt hyggeligt.
_____________________________
Sry for et meget kort kap, kan måske nå mere efter skole:)❤️👍🏼

Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Where stories live. Discover now