Kapitel 65. Det første interview i Tyskland.

1.1K 42 2
                                    

Okay så nu er vi i Tyskland. Eller det var vi jo også i går, men der nåede jeg ikke rigtigt at se så meget. 1. Jeg var dødtræt. 2. Der var mørkt.

Lige nu sidder jeg backstage på et lille fjernsynsprogram kaldet bubblegum tv eller sådan noget..?
Jeg skal ind lige om 2 minutter. Drengene er der allerede.

Jeg sidder bare og svarer på nogle kommentarer på mine og drengenes billeder som omhandler mig. Der er mange.

Kjell-Erik kommer over til mig. "Er du klar?" Spørger han glad. "Ja!" Smiler jeg. Jeg rejser mig og følger glad og spændt over til selve studiet.
Forestil jer at interviewet er på engelsk, men jeg skriver det bare på dansk i bogen;)

Og nu byder vi velkommen til Sophia! Snart Gunnarsen! Jeg griner lidt og går ind og sætter mig i sofaen ved siden af drengene.
"Hvor lang tid har i så været sammen?" Spørger journalisten. Martinus og jeg kigger på hinanden. "Cirka 5 måneder tror jeg" svarer ham. Jeg nikker.
"Okay, men vi har fået en hel masse spørgsmål til jer alle fra fansene. Der er selvfølgelig en del der omhandler dig Sophia, men i er alle med" siger journalisten. Vi nikker som svar.
"Har i overvejet at få børn?" Læser journalisten op fra en lille kurv af papirsedler.
Drengene griner. "Vi starter hårdt ud" griner Marcus. "Nej det har vi ikke snakket om endnu. Jeg fylder jo først femten her i sommerferien, men jo måske en dag" smiler jeg glad.
"Okay, næste: bor du i Trofors?" Læser hun højt. "Ja.. jeg har jo altid gået på samme skole og da vi var små var Marcus og jeg faktisk bedstevenner, men da de blev kendte kunne jeg ikke rigtig finde ud af det mere. Så endte det jo så med at Martinus og jeg pludselig begyndte at snakke sammen i skolen og så blev vi kærester. Og altså jeg bor hjemme ved drengene" svarede jeg. Journalisten nikkede. "Hvad med din familie?" "Min Mor er lidt syg Såe.." svarede jeg stille. "Okay" smilede journalisten. "Vi går videre: Marcus, føler du dig lidt udenfor nogle gange" læser hun højt. "Ikke når vi arbejder! Der er Martinus BEGYNDT at være fokuseret igen.. i starten af deres forhold haltede det lidt, men ikke når vi arbejder. Måske lidt derhjemme for der kærester de så meget" svarer Marcus. "Ja men du har da også en kæreste..? Isa? Er det ikke det hun hedder?" Spørger journalisten Marcus. "Jo men hun må ikke komme så meget med på arbejde for hendes forældre." Svarer Marcus. "Men derhjemme er jeg jo sammen med hende" afslutter Marcus.
Sådan foregår de resterende 10 minutter.
________________________________
Håber i kan lide bogen! Tak til SandraChristofferse1
for at stemme på så mange kapitler! <33 😱

Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora