Kapitel 79. "Kærester må godt drille hinanden"

1.1K 29 2
                                    

1 dag senere.
Klokken 7.30.

"Så er det ude" sagde Marcus og smed sig på sengen. "Hvad er ude?" Spurgte Isa og lagde sig ved siden af ham. "Et billede af Martinus og jeg, hvor vi ser ret trætte ud" grinede Marcus lidt. Isa smilede og kyssede ham. "Nå.. jeg finder Martinus." Grinede jeg lidt akavet og gik så ud af deres hotelværelse.
Jeg gik ind på Martinus og mit værelse. Han lå i sengen. Han så sådan pænt træt ud. Jeg gik tættere på ham for at se om han sov. Det gjorde han. Eller han havde i hvertfald lukkede øjne. Han havde alt tøjet på, men det var nok også smart nok for vi skulle afsted mod lufthavnen om et kvarter.

Jeg kravlede op på sengen og lagde mig ved siden af ham. Sådan jeg kunne kigge på ham. Jeg pustede ham stille ind i ansigtet. Han missede med øjnene, men åbnede dem så. "Godmorgen... igen" smilede jeg til ham. "Hvad er klokken?" Spurgte han med en hæs stemme. "Den er ca. Halv otte" svarede jeg og kyssede ham. "Vi skal afsted om et kvarter" sagde jeg og kiggede på ham. "Mmh" mumlede han bare og lukkede øjnene.

Jeg grinede af ham og rejste mig fra sengen. Jeg gik over mod det lille bord, hvor min mobil lå. Jeg gik ind på insta og begyndte at filme. "Det her er så Martinus der sover" hviskede jeg grinende. Jeg gik helt hen til Martinus og tog mobilen op i hans sovende ansigt. "Stooop" sagde Martinus træt da han kunne fornemme, at der var noget i hans ansigt. "Kærester må godt drille hinanden"svarede jeg kækt. "Oh my god" svarede Martinus bare og jeg grinede af ham imens jeg lagde den på my story.

20 minutter senere sad vi i bilen på vej til lufthavnen. Vi skal tilbage til Trofors nu. Jeg glæder mig helt sygt til at se Emma og Gerd Anne! Vi facetimede med Emma i går aftes. Det var meget hyggeligt. Jeg lagde mit hoved på martinus' skulder. Han lagde sit hoved på mit hoved. Og så faldt vi i søvn.

Mit hoved dunkede derud af. Det var som en bokser der stod og pressede handskerne sammen. Okay det var en dårlig sammenligning, men min pointe er, at det gjorde ondt! Haha..

Jeg åbnede øjnene. Vi sad stadig i bilen. Helt krøllet sammen. Isa sad yderst med sit hoved på marcus' skulder. Martinus sad lænet op af mig og jeg sad med mit hoved på martinus' skulder. (Håber det gav mening haha)
Jeg strakte mig lidt og satte mig ordentligt op. "Hvornår er vi der?" Mumlede jeg træt til kjell-Erik som sad oppe foran. Han kiggede på sit armbåndsur. "Om 1 minut. Du må gerne vække dem Sophia." Svarede han og jeg puffede forsigtigt til dem alle indtil de åbnede øjnene. "Vi er her" sagde jeg bare og de nikkede.

30 min. Senere.

Vi var på vej over mod vores privatfly, som skulle flyve os til København. Og så fra København videre til Trondheim. Og så i bil til Trofors.
Jeg sad på ryggen af Martinus hele vejen over mod flyet. Min næse var boret ned i hans nakke, som duftede så godt!
Jeg faldt næsten i søvn.
Vi havde en lang tur foran os....
________________________________
Håber i nød det lidt længere kap:) der sidste afsnit bliver nr. 80! ❤️🙈✍🏼

Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Where stories live. Discover now