Kapitel 24. "Hvad er der sket?!"

1.4K 38 5
                                    

På en måde havde jeg lyst til at fortsætte ligeud så jeg nåede Martinus' hus, men jeg valgte at dreje. Han skal ikke blandes ind i mit rodede liv. Slet ikke, når han er min kæreste. Jeg vil ikke miste ham. Og det gør jeg hvis han kommer tættere på...

Jeg løb og løb. Ned af de små snoede veje. Jeg vidste min mor var en arbejdsnarkoman og, at hun ikke havde tid til mig, men jeg anede ikke, at hun nogensinde kunne blive... alkoholiker...?

"Hey! Vent!" Lød det oppe fra en sidevej. Drengenes vej. Jeg stoppede selvom jeg egentlig ikke havde lyst, men stemmen stoppede mig desværre automatisk...

Jeg vendte mig om. "Sophia?!" Det var Martinus. Selvfølgelig. Han havde nok ser mig i vinduet. Jeg vendte mig og så han kunne se mit forgrædte ansigt. Jeg kunne ikke skjule det nu...
"Hvad er der sket?!" Spurgte han bekymret.
"Min mor.." jeg kiggede ned da jeg sagde det. Jeg var flov.
"Fortæl" sagde han beroligende. Jeg kiggede op på ham. Så begyndte jeg:
"Jeg kom hjem. Hele gangen var...-" jeg fortalte det hele. Med tårer ned af kinderne indimellem. Han var så forstående. Han smilede beroligende til mig flere gange.

Da jeg var færdig med at fortælle krammede han mig. Tæt ind til ham. Sådan stod vi i lidt tid.
"Du kan fortælle alt til mig Sophia! Og det med din mor skal min familie nok hjælpe med... du kan sove hjemme ved mig indtil der sker noget..?" Spurgte han. Jeg smilede taknemmeligt til ham selvom det var lidt mærkeligt ikke ar skulle sove derhjemme. Men på den anden side var det det, jeg havde mindst lyst til.

Martinus og jeg gik ned mod deres hus. Klokken var halv seks. Vi skulle have aftensmad. Da jeg kom ind i huset sammen med Martinus duftede der af tacos. Marcus sprang frem bag døren og råbte ivrigt:
"Gæt hvad vi skal have!" Tinus ansigt lyste helt op. Det var åndssvagt så meget de elskede tacos. Jeg vendte øjne da han svarede:
"Skal vi have tacos?! Seriøst!"
"Jaa!" Råbte Marcus glad og Emma kom også springende. Denne her familie var fantastisk. Bedre end min i hvertfald...

_________________________Næsten 1k læsere?! 😝🙈🙉 Kom gerne med ideer til hvad jeg skal lave, når det sker! (Hvis det sker

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

_________________________
Næsten 1k læsere?! 😝🙈🙉 Kom gerne med ideer til hvad jeg skal lave, når det sker! (Hvis det sker..;))
Mere ude senere<3
~ Cecilie😍

Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon