I dag er det onsdag! Vi skal til Sverige hele dagen idag og så i aften flyver vi videre til Danmark. Jeg glæder mig helt vildt. Drengene skal med i nogle interviews osv og Kjell-Erik har sagt, at der godt kunne være, at de ville have mig med?!
Jeg har jo aldrig prøvet det før, men jeg tror det bliver ok.Martinus lå og nussede mig i håret. Klokken var 6.00 om morgenen og vi skulle afsted om en lille time. Så skulle vi til Oslo, fra Oslo videre til Stockholm og så videre tik København til sidst. Vi kommer vidst hjem omkring fredag.
Jeg vender mig og kigge hurtigt på min mobil i håb om, at min mor har skrevet noget med "god tur skat" eller noget lignende, men displayet er tomt. Tomt. Kun en snap fra Marcus.
Godmorgen streak:)) er i vågne?
Skrev han. Jeg svarede ham tilbage, at det var vi. Næsten.
Han sendte nogle grine emojier som svar."Hva så? Er du klar skat?" Spurgte Martinus. Jeg smilede.
"Ja!" Sagde jeg ivrigt. Han grinede og løftede dynen lidt op så vi kunne dele dyne imens vi lå i ske. Det er virkelig bare en af de øjeblikke jeg aldrig vil glemme.Vi var næsten faldet i søvn, men blev så vækket af en dør der åbnede.
"I skal op vi skal afsted om 20 min!" Sagde Marcus da han kom brasende.
Vi stræk os og begyndte at tage tøj på:
Drengene:
(Ignorer billetten)Mig:
Det var vildt godt vejr så jeg havde noget afslappende-rejse-sommertøj på. XD
Martinus og jeg nåede at snuppe en banan og en skive brød og så sad vi ellers klar i bilen efter 20 min.
"Super! Har alle det i skal bruge?" Spørger Kjell-Erik inden vi kører.
"Nej vi er klaaar" siger Martinus træt.
"Okay okay" svarer Kjell-Erik. Jeg fniser lidt selvom jeg selv er mindst lige så træt, som Martinus. Vi var ret sent oppe i går. Pga Netflix.Nogle timer senere:
Endelig er vi i Oslo lufthavn! Da vi træder ud af bilen bliver vi mødt med en masse pigeskrig. Det er meget specielt når man ikke er vant til det, men nu skal jeg vidst til at vænne mig til det.
Martinus trækker mig med efter sig og jeg går med over og skriver autografer og tager billeder. Jeg anede ikke, at de var interesserede i mig, men det er jo pga jeg er kæreste med Martinus. "Sophia Sophia!" Råber flere af dem.
"Sophia og Martinus kan i ikke kysse?!" Skriger de også. Jeg griner lidt, mens Martinus svarer roligt:
"Måske en anden gang" blinker han til dem. De skriger igen.Da vi er færdige i lufthavnen skal vi videre til Stockholm. Vi sidder i flyet ca. 2 timer efter. Vi nåede lige at købe til slik osv til turen. Jeg sidder mellem Marcus og Martinus. Vi griner og fjoller. Vi er vidst alle lidt hyper pga slikket, men det er sku hyggeligt.
Kjell-Erik sidder bagved og griner af os.(Forestil jer at hun sidder mellem dem og at de har det tøj på de havde på billedet før☝🏽):
__________________________
Håber på der kommer mere ud efter skole. Ellers bliver i DSV nødt til at vente til i aften..😬❤️
YOU ARE READING
Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]
FanfictionSophia er en pige på 14 næsten 15. Hun er ikke fan af Marcus og Martinus. Hun hader dem faktisk.. men hvad har de gjort hende...? Læs hvorfor! Hun snakker heller ik med dem, men en dag ændrer det sig... læs hvorfor og hvordan... HÅBER I VIL LÆSE MED...