Kapitel 14. Oslo del. 1

1.7K 47 1
                                    

Isac førte os ind i bilen og vi kørte en lang tur mod en lille lufthavn midt i Norge. Det var hverken Trondheim eller Mosjøen? Men jeg stolede på Isac. Martinus tog min hånd midt under turen og jeg blev varm indeni.
Da vi kom til lufthavnen satte vi os til rette i flyet og en lang flyvetur kunne begynde. Mod Oslo. Tinus og jeg sad selvfølgelig sammen.

Så sad vi sådan. Hånd i hånd resten af turen. Jeg sov op af ham hele turen så det gik ret hurtigt.

"Sophia Sophia vi er her!" Sagde Martinus ind i mit hoved. Jeg vågnede hurtigt ved det og satte mig op fra ham.
"Okay.." jeg strakte mig. Jeg var våde træt og nervøs. Nervøs for om der ville komme rygter. Om jeg ville blive overfaldet eller sådan noget lignende.
Martinus kunne mærke det og tog min hånd på vej ud af bilen. Jeg så hurtigt ud af ruden. Der var fans OVERALT som i overalt! Jeg slap hurtigt hans hånd og han kiggede forvirrende på mig. Jeg nikkede mod fansene og han forstod mig. Det gør han altid...

Vi var ved lufthavnen i Oslo i ca. 1 time. Drengene gav autografer og tog billeder. Jeg sad ovre i hjørnet da en fan kom løbende. Jeg rejste mig hurtigt.
"Jeg så dig komme sammen med drengene! Er du kærester med en af dem?" Råbte hun ivrigt. Jeg nåede kun at svare:
"Nej.. altså Øøh-..." da Isak kom og trak hende væk med en anden livvagt også. Han vidste vidst, at jeg havde været lidt nervøs for fansene, men det var jo også nyt for mig. Jeg tror hende pigen blev ret så sur...
Isa sad inde i et andet venteområde, hvor vi skulle ind her bagefter, men jeg ville gerne være ved drengene.

Da drengene endelig var færdige blev vi ført ind i et andet rum. Martinus tog min hånd så jeg ikke blev væk i menneskemængden og jeg nåede ikke at give slip inden jeg kunne mærke blitzene på os. Fansene havde sikkert en masse billeder, hvor Tinus og jeg holder i hånd. Ligemeget. Jeg måtte koncentrere mig om noget andet nu. På en måde har jeg jo valgt det. Jeg kunne bare lade være med at blive venner med drengene. Nogensinde.

Vi kom ind i er rum, hvor vi skulle vente 5 minutter på vores taxi, som skulle køre os ind til byen. Der skulle vi shoppe og hygge os.
Vi lavede ikke rigtig noget inde i rummet andet end at være lidt på mobilen og så snakkede og grinte vi selvfølgelig en del.

1 time senere:Vi havde gået rundt i byen og shoppet ca

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1 time senere:
Vi havde gået rundt i byen og shoppet ca. En halv time:

Vi besluttede os for at få noget at spise

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vi besluttede os for at få noget at spise. Vi valgte bare Mac d. Der kunne alle jo lide noget. Da vi kom ind kom nogen piger løbende og de fik hurtigt billeder osv.
Derefter bestilte vi mad. Satte os i et hjørne og begyndte at snakke. Jeg sad overfor Martinus og Marcus og Isa sad overfor hinanden. Isak og de andre livvagter sad nogle borde væk.
Men efter lidt tid blev der trangt. Der kom flere og flere mennesker og vi gik ud igen. Med maden selvfølgelig;)

 Med maden selvfølgelig;)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Fortsætter.....
_______________________
Sorry for hvis det her kapitel er lidt kedeligt. Men i må vente og se med hvad der sker i Oslo...! ❤️😂💤 ~Cecilie

Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Where stories live. Discover now