Kapitel 36. Jeg er jo "bare" hans kæreste...?

1.2K 37 0
                                    

Jeg vågnede ved lyden af skrigende piger og hænder mod ruderne. Jeg satte mig op. Jeg havde åbenbart sovet op af tinus. Jeg kiggede ud af vinduet, men det var ret svært. Der var pigehænder overalt på ruderne! Og da vi begyndte at køre løb de efter bilen?! What? Jeg har aldrig oplevet noget lignende, men drengene sad bare og vinkede, grinte og "klappede" pigernes hænder på ruderne.
"Er de ikke fantastiske?" Spurgte Marcus mig.
"Joe... men lidt skræmmende måske..?" Svarede jeg som en lille pige. Martinus klemte min hånd.
"Bare rolig Sophia. Vi har nogle fantastiske livvagter plus vores fans vil os kun det bedste" blinkede Martinus til mig og fortsatte med at klemme min hånd. Jeg smilte lidt nervøst. Vi var endelig hende ved det lille center, hvor vi skulle signere bøger.

Vi blev ført igennem mængden af fans. Det var en mærkelig oplevelse, at så mange mennesker ville røre ved en og ens kæreste, men jeg er jo egentlig vant til at se de gør det ved Marcus og Martinus. Det var mere mærkeligt med mig. Jeg er jo "bare" hans kæreste...?
(Håber ikke det afsnit var for forvirrende..;))

Vi blev ført ind ad nogle gange og ind i af nogle døre. Vi endte i et rum, hvor der var slik og aloe vera vand.
"Yes!" Sagde drengene i kor da de så vandet. Jeg grinede af dem og tog noget slik.
"Vi skal vente herinde cirka fem minutter, så skal i ud at signere drenge. Og Sophia der er en stol til dig også jeg tror der er nogen der gerne vil tage billeder med dig" forklarede Kjell-Erik.
Det var der så også nogle der ville....
__________________________
Sry for kort kapitel.. mere ude senere! ❤️✍🏼

Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Where stories live. Discover now