Klokken er 15.00. Vi sidder hele familien Gunnarsen og spiser kage. Vi er endelig kommet hjem til Trofors, så vi skal lige slappe lidt af inden vi skal til Tyskland i aften. Vi skal jo først køre i 4 timer til Trondheim og så videre med fly. Det er virkelig en land rejse! Hvordan kan de holde det ud? Men altså man vænner sig til det. Det har jeg også gjort.
Og ja! Jeg skal med til Tyskland. Yay!
Jeg glæder mig helt vildt. Jeg har faktisk ikke været med dem på "arbejde" i nogle uger."Hva så Martinus. Er du okay med at skulle optræde i Tyskland?" Spurgte Gerd Anne ham. Sidste gang de var i Tyskland havde ham været Mega nervøs, fordi det var er helt nyt land. Han er så sød altså.
"Ja! Jeg glæder mig, fordi nu har vi jo prøvet det før og fansene er fantastiske.. også der" smilede Martinus, som svar. Gerd Anne nikkede til ham. "Men Marcus du bliver nødt til at pakke tidligere idag" sagde Kjell-Erik til Marcus. Marcus spyttede kage ud af munden. "Hvorfor??" Sagde ham irriteret. Emma grinte af hans kage. Martinus grinede
"Ja altså sidste gang kom vi for sent, fordi du var for langsom skat" sagde Kjell-Erik. Marcus så flov ud. "Jeg var træt" mumlede ham bare. Vi grinede alle af ham.Nogle timer senere.
Vi havde pakket færdigt. Drengene havde taget det tøj med de skulle have på, Kjell-Erik har pakket deres koncert tøj sammen med nogle andre koncertmennesker.
Nu var vi så på vej til trondheim. Vi havde sagt farvel til emma og Gerd Anne. De skulle ikke med denne gang.Jeg sad og flettede mine fingre ind i martinus' fingre. Det var dejligt. Marcus og jeg sad og så noget youtube sammen. Sådan noget Try not to laugh.
Det var ret grineren for Marcus var skide dårlig til det! Haha. (Forestil jer, at han er i en bil):Martinus så også youtube. Han så bare dansevideoer istedet.
Jeg kunne mærke han havde brug for at danse. Hans krop bevægede sig i bil sædet. Det så ret sjovt ud.
Efter fire timer ankom vi endelig til Trondheim. Vi kørte over mod lufthavnen. Da vi kom ind stod der allerede en masse fans. Vi gik over og tog billeder, skrev autografer osv. Så skulle vi skynde os videre. Vi gik over mod de små butikker, hvor man kunne købe lækre ting til flyveturen. Vi købte alle noget aloe vera vand og noget slik. Efter 1 time i lufthavnen skulle vi videre til Tyskland. Vi skulle flyve i ca. 2 timer. Bare Martinus var der. Så magtede jeg det nok.
________________________________
Jeg hader at være i skole, men ikke når man kan skrive kapitler imens;) ❤️
YOU ARE READING
Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]
FanfictionSophia er en pige på 14 næsten 15. Hun er ikke fan af Marcus og Martinus. Hun hader dem faktisk.. men hvad har de gjort hende...? Læs hvorfor! Hun snakker heller ik med dem, men en dag ændrer det sig... læs hvorfor og hvordan... HÅBER I VIL LÆSE MED...