Kapitel 67. "Der er en der vil snakke med dig.."

1.2K 35 2
                                    

Radiointerviewet er lige afsluttet. Vi gav highfives og krammede så intervieweren. Ham var ret sjov.

Vi gik ned mod bilen og kom ud på en lille tysk gade. Nogle piger stod dernede og ventede på os. De skreg lidt da de så os komme ud af bygningen. "Marcus, Martinus and Sophia!" Skreg de til os. "Vi har ikke tid" sagde Isac til os, men vi nægtede alle tre og skyndte os over til de få piger der stod der. De blev så glade. Jeg vendte mig om for at se Isac og Kjell-Eriks reaktion. De grinede bare. Pigerne var ikke vilde eller noget så vi behøvede ikke Isac ved siden af.
Efter lidt snak med pigerne blev vi nødt til at gå. Det var ok, for jeg er ret sulten!

Vi kørte hjem på hotellet, hvor en lækker buffet skulle stå klar.

1 time senere.

Vi havde lige spist. Drengene skulle afsted til en lille koncert nu, men jeg havde lige brug for at slappe lidt af. Jeg kyssede Martinus farvel og krammede Marcus og Kjell-Erik.
Da de var gået smed jeg mig i vores store dobbeltseng med min mobil. Jeg ringede til Isa. Vi havde ikke snakket sammen i sådan 1 uge nu. Hun havde været syg og jeg havde jo så travlt.
"Hej!" Startede jeg ud. Og så snakkede vi ellers bare om hvordan det gik og at vi savnede hinanden osv.
"Vi ses mus! Love you" sagde Isa og så lagde vi på. Jeg fik en besked fra Martinus.
Ring lige når du har tid<3... stod der. Jeg skyndte mig at finde Martinus inde på kontakter. Og så ringede jeg ham op.
Samtalen:
"Er der sket noget?!" Spurgte jeg nervøst.
"Nej nej rolig, men der er en der gerne vil snakke med dig.." sagde Martinus stille. Jeg sank en klump af nervøsitet. "Hve..hvem?" Fik jeg fremstammet.
"Øh.. din mor" svarede Martinus. "Martinus! Ikke dårlige din mor jokes lige nu! Hvem?!" Råbte jeg. Han var virkelig dårlig til at se det var seriøst lige nu!
"Jamen det er din mor.. hun har sporet min fars nummer og nu vil hun snakke med dig" forklarede Martinus. Jeg blev mundlam. Jeg anede sku ikke hvad jeg lige skulle svare til det?!
"Sophia.. er du der?" Spurgte Martinus i den anden ende. "Ja, men altså. Okay jeg snakker med hende når i kommer hjem.." sagde jeg og lagde på.
________________________________
Ved ikke helt hvad det er skal ende med haha.. prøver bare noget. :))

Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora