Hele dagen gik som det plejer en dag på en folkeskole: pisse træt, sur, magtede ikke følge med, dagdrømte, faldt i søvn og gik hjem meget langsomt og træt.
Min dag var bare dobbelt på alle de ting. Pga min mor. Isa kom også over i frikvarteret og spurgte hvad der var galt. Jeg fortalte hende det og hun trøstede mig. Nu er jeg så hjemme på martinus' værelse. Drengene spiller FIFA inde ved Marcus, men jeg magtede ikke være med. Så jeg sad igen igen med min MacBook.Døren gik op. "Hej Sophia" sagde Kjell-Erik. Jeg smilede falsk. "Hej" svarede jeg. "Må jeg snakke med dig?" Spurgte han mig. Jeg nikkede og han gik hen til sengekanten. "Hvad sker der?" Spurgte han alvorligt. Jeg kiggede ned. "Ikke noget" sagde jeg bare og Kjell-Erik kiggede på mig som om jeg skulle svare noget andet. "Øhm... altså min mor har ikke skrevet til mig i flere dage og jeg aner ikke hvor hun skal hen nu for Martinus har lige fortalt, at hun har denne er psykiske sygdom og selvom jeg er sur på hende er hun stadig min mor og jeg..-" sagde jeg. Men blev afbrudt at Kjell-Erik der lagde hans hånd på min skulder. "Sophia. Jeg skal nok få styr på din mor får et okay liv selvom du ikke er der. Du ved du altid har Gerd Anne og jeg ik?" Sagde Kjell-Erik rigtig faragtigt. "Jo... tak" svarede jeg og fik en kæmpe krammer. "Jeg skal nok opdatere dig når der sker noget nyt!" Sagde Kjell-Erik og gik ud igen. "Tak!" Råbte jeg efter ham.
Martinus kom ind da Kjell-Erik var gået. "Hvad ville han?" Grinede han lidt pinligt. Jeg smilede til ham. "Han spurgte bare hvad der er galt osv og så sagde han, at han ville hjælpe osv" svarede jeg glad. "Så nu er du gladere?" Spurgte Martinus og gik hen og satte sig ved siden af mig. "Jae" grinede jeg lidt mærkeligt.
Kjell-Erik kom ind ca. En time efter. "Martinus der er møde med Jon nu" sagde han til Martinus. "Du må gerne komme med Sophia, det er bare på Skype;)" blinkede Kjell-Erik til mig. Jeg smilede og gik med ned af trapperne. Der stod en computer klar på bordet. Jeg sad på den anden side så jeg kunne se drengene. Og så begyndte de ellers at snakke om koncerter, lande, tøj, behov osv....
___________________________
Lige et kapitel til de morgenfriske;)
YOU ARE READING
Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]
FanfictionSophia er en pige på 14 næsten 15. Hun er ikke fan af Marcus og Martinus. Hun hader dem faktisk.. men hvad har de gjort hende...? Læs hvorfor! Hun snakker heller ik med dem, men en dag ændrer det sig... læs hvorfor og hvordan... HÅBER I VIL LÆSE MED...