Jeg har vidst sovet hele turen, for jeg vågner først da Martinus rusker blidt i mig for at vække mig.
"Mh...hhm..mh.." mumler jeg træt. Han smiler. Og Marcus griner ved siden af.
"Vi er her nu skat" smiler Martinus til mig og kysser mig i panden.
Det vågner jeg ved og vi går ud af flyet. Vi bliver igen igen mødt af en masse helt fantastiske fans. Begge drenge smiler helt vildt da de ser dem. Sødt.Efter mødet med fansene skal vi videre til et interview. Det var vidst noget med, at de gerne vil have mig med, men jeg ved ikke om jeg turde. Det skulle vidst være et ret populært program... men det er jo kun godt for drengene.
Vi kører i cirka 10 min. Derefter stiger vi hurtigt ud. Der står nogle fans igen, men vi er desværre ret sendt på den. De må vente. Jeg kunne se på drengene, at de hadede at lade dem stå, men sådan var det."Hej" jeg giver pænt hånden og smiler da jeg følger efter Marcus, Martinus, Kjell-Erik og Jon ind i et rum. Drengene sætter sig i en sofa klar til interviewet. Jeg står bare og glor som en eller anden knold der er idiot. Okay mærkelig sammenligning i know... men jeg føler mig totalt malplaceret herinde. Jeg skulle nok bare lige vænne mig til det nye liv.
Uden min mor, men med drengene, familien Gunnarsen og et helt andet liv!
"Du må gerne sætte dig ved siden af Sophia" bliver jeg afbrudt af journalisten.
"Øøh...øh..ja" nikker jeg hurtigt og sætter mig.
"Vent.. må jeg lige snakke med hende?" Siger Kjell-Erik hurtigt.
"Jaja selvfølgelig!" Svarer journalisten. Han nikker mig med ud og jeg rejser mig stille op og følger efter.
"Er du klar til det her Sophia?" Spørger han alvorligt. "Det her liv kan ikke laves om, når du først er kommet ind i det.." fortsætter han.
"Ja.. jeg ER klar! Jeg vil være sammen med Martinus og dette liv er bare en bonus med nogle enkelte udfordringer, som jeg lige skal vænne mig til. Men jeg ER klar!" Siger jeg seriøst. Han nikker.
"Okay.. godt" smiler han til mig. Jeg smiler tilbage og han giver mig en kæmpe krammer. Nu ved jeg hvor Martinus har det fra hehe..;)
Vi går ind i rummet igen og starter på interviewet...
________________________
Håber i har haft en god uge! God pinse til alle<33
~Cecilie💕
ESTÁS LEYENDO
Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]
FanficSophia er en pige på 14 næsten 15. Hun er ikke fan af Marcus og Martinus. Hun hader dem faktisk.. men hvad har de gjort hende...? Læs hvorfor! Hun snakker heller ik med dem, men en dag ændrer det sig... læs hvorfor og hvordan... HÅBER I VIL LÆSE MED...