Kapitel 19. "Hvorfor er vi ikke sammen Martinus?"

1.5K 40 2
                                    


Vi fandt hurtigt en film vi alle ville se. Jeg kendte den ikke, men den så da meget god ud.
Jeg kunne se det var en romantisk film...  Det skulle nok blive hygge.:)

Efter 40 minutters film faldte Marcus i søvn i Isas arme. Det så ret cute ud.
"Nuuurgh hvor er i søde!" Sagde jeg til Isa. Hun kiggede dumt på mig.
"Ej stop dig selv Sophia!" Grinte hun akavet.
Derefter faldte hun også i søvn. Nu var det kun Martinus og jeg der var vågne. Typisk...
Vi besluttede os for at lade turtelduerne sove, så vi gik ud af værelset og ned i køkkenet.

"Jeg er sulten" sagde jeg. Martinus grinede af mig.
"Hvad vil du ha smukke?" Spurgte han kækt.
Jeg blev rød i hovedet.
"Du rødmer!" Grinede han. "Er der noget bestemt du tænker på?.." Fortsatte han.
"Du er for meget" sagde jeg med et smil på læben og vente mig mod køleskabet. Jeg en halv bolle, som jeg hurtigt proppede i mig.

Jeg kiggede på Martinus. Han smurte en bolle til sig selv. Han havde en mørkegrå hoodie på, sports shorts og uglet hår efter filmen.
Jeg begyndte at tænke:
Jeg ved ikke hvorfor Tinus og jeg ikke er sammen endnu. Måske er vi for generte? Måske kan han ikke lide mig? Men det giver ingen mening, når han kalder mig smukke og søde osv. Han krammer mig jo også og kysser mig i panden, men vi har ikke kysset rigtigt endnu og...-
Jeg blev afbrudt fra mine tanker af Martinus.
"Hvad tænker du på?" Spurgte han.
Jeg havde slet ikke opdaget at han stod lige foran mig. Jeg sad oppe på køkkenbordet.
"Øh.. Ik noget..." Sagde jeg hurtigt. Han skulle ikke vide, at jeg undrede mig så meget.
"Sophia? Hvad tænkte du på?" Han gav ikke op. Jeg sukkede.
"Hvorfor er vi ikke sammen Martinus?"

_____________________
Så kom der Alligevel mere ud i dag😋 Hvad synes i om bogen?

Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Where stories live. Discover now