Kapitel 59. Teenage forelskelse.. eller mere..?

1.1K 30 1
                                    

Martinus' synsvinkel

"Seriøst.. har i.. u know..?" Hviskede jeg til Marcus. Vi stod ude på toilettet og snakkede. I dag var det den første hele dag på lejrturen. Jeg er her kun pga Sophia også er her..
"Har vi hvad??" Nærmest råbte Marcus. Han fik et mærkeligt udtryk i ansigtet. "Nååår... Hahahaha nej sku da!" Grinede han så. Jeg blev næsten lettet.
"Du ved godt, at far har kondomer ik?" Grinede jeg drillende. Marcus daskede mig på skulderen og rev mig med ud af toilettet. Men han stoppede inden vi nåede ud til de andre. "Hvorfor egenlig?" Spurgte han. Jeg trak på skuldrene. "Der kom bare en mærkelig lyd i nat." Svarede jeg. "Og er du sikker på det ik var Sophia så?" Spurgte Marcus. Nu var det hans tur til at drille. "Du er alt for dirty minded" grinede jeg. "Ja tak i lige måde da" svarede Marcus og vi gik ud i fællesrummet.

"Hvor har i været?" Sophia og Isa kom gående over mod os. Jeg smilede skævt og kiggede over på Marcus. Man kunne jo altid lige søge hjælpe ved sin bror ik..?
"Altså.. vi skulle bare lige ordne noget" svarede Marcus forsigtigt. Sophia flækkede af grin og sendte "blikket" hun sendte mig i nat da hun hørte det. Jeg tror lidt hun har regnet ud hvad vi talte om.
"Hvaaad..?" Spurgte Isa midt i vores grineri.  "Glem det" svarede Marcus hende, og de gik ned til de andre.
"Hvad sagde han så?" Spurgte Sophia mig da de var gået. "Nej nej, der var ikke sket noget" svarede jeg grinende. "Men det kan jo være der kommer til at ske noget i nat ik?" Smilede jeg kækt til hende. "Du er for meget Martinus" grinede hun lidt genert.
Vi gik ned til morgenbuffeten (?).

Sophias synsvinkel

På en måde er jeg glad for Marcus og Isa ikke havde haft sex skråt overfor os, men på samme måde kunne det være sygt sjovt... jeg kunne ikke lade være med at tænke på hvad Martinus havde sagt før..-

Mine tanker blev afbrudt af Martinus der rakte mig noget brød. Han smilede kækt til mig og jeg tog imod. Jeg rystede på  hovedet af ham og ham grinede lidt for sig selv. "Hvad har i to gang i?" Spurgte Alex os. Han sad ved siden af. Martinus sad overfor. "Ikke noget.. endnu" grinede Martinus drillende. Jeg blev helt rød i hovedet og gemte det derfor væk i mine hænder. Jeg kunne bare høre Alex: "åååhhhh" haha, det her var for mærkeligt.

12.20
Vi var ude at gå. Lærerne havde sat os til at samle brænde til bålet i aften. Tror du jeg magter det. Svaret er nej!
Jeg gik sammen med Isa. Kun mig og hende. Jeg havde fortalt hende om hvad Martinus og jeg havde tænkt i nat. Hun synes det var så pinligt! Hahaha

"Tror du nogensinde det bliver til noget rigtigt eller bare til noget andet end en teenage forelskelse mellem tinus og jeg..?" Spurgte jeg Isa midt i stilheden. Hun kiggede op på mig. "Hvad mener du?" Spurgte hun.
"Det bare.. der sker ligesom det samme hele tiden. Kys, kram, kæleri, sjov, koncerter, u know..?" Svarede jeg hende.
"Men du elsker ham da, ikke?" Spurgte hun.
"Jo! Jo er du sindssyg?! Jeg elsker ham mere end noget andet.." svarede jeg ivrigt. Hun grinede lidt. Det samme gjorde jeg.
"Så skal du nok bare lige have lidt tålmodighed søde" svarede hun. Jeg nikkede. "Det er ligesom med Marcus og jeg. Vi har jo ikke været sammen SÅ længe.. der skal altid noget tålmodighed til selvom det kan være lidt kedeligt." Sagde hun.
Jeg nikkede igen og gav hende et kram. En bedre veninde kan man ikke have.
______________________________
Starter snart op på en ny historie! Men bliv hængende her til det sidste! ❤️ Godnat<33 ~Cecilie

Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Where stories live. Discover now