Kapitel 51. "Der er altså ikke noget mellem os!"

1K 35 0
                                    

I dag er det tirsdag. Vi burde egentlig være i skole lige nu, men Kjell-Erik og Gerd Anne har givet os alle tre en fridag. Alle er på arbejde nede i købmanden. Kjell-Eik har ikke et fast arbejde fordi han jo rejser så meget, men Gerd Anne arbejder vidst fast i købmanden og Kjell-Erik hjælper så til idag. (Håber i forstod haha).

Det vil jo så sige, at Marcus, Martinus og jeg er alene hjemme det meste af dagen. "Hvad skal vi lave idag?" Spurgte jeg ivrigt da vi sad og spiste morgenmad sammen i køkkenet. "Skal vi ikke bare spille fodbold og slappe af you know?" Sagde Marcus træt. "Jo" sagde Martinus hurtigt. Jeg nikkede og sagde: "okay, det er også forstående:)".
De smilede træt. Vi havde lavet pandekager. Eller Martinus og jeg havde lavet pandekager. Marcus havde bare dovnet på sofaen og spurgt hvert andet minut om, hvornår vi var færdige.

"De er gode!" Sagde Marcus med munden fuld af pandekager. Martinus og jeg grinede. "Jamen tak da" smilede Martinus og flækkede derefter.
Vi sad bare og spiste og hyggede. Drengene snappede lidt med dem fra klassen og jeg snappede med Isa. Jeg eller vi havde ikke rigtig set hende i lang tid. "Hvornår skal vi egentlig være sammen med Isa igen" spurgte Martinus. Det var virkelig som om han bare kunne læse mine tanker. Min dejlige kæreste altså Haha...
Marcus' ansigt lyste op da han sagde det. "Uhadada der er vidst alligevel noget mellem jer var?" Sagde jeg drillende til Marcus da jeg så hans ansigt. Han kiggede flovt ned i pandekagen der lå på tallerknen. "Nuuurgh! Fortæl!" Sagde Martinus ivrigt. "Næh" sagde Marcus. "Der er altså ikke noget mellem os!" Afsluttede han, men med et lille smil på læben...:)
________________________________
Jeg nåede lige et i dag! Godnat<33

Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Where stories live. Discover now