Kapitel 11. Morgenen med Martinus.

1.8K 49 2
                                    

Vi vågnede først næste morgen.
Jeg havde sovet som en sten hele natten. I Martinus' arme.
Klokken var 9.00. Jeg vendte mig om så jeg kunne kigge på Martinus. Han snorkede stille. Jeg smilte for mig selv. Derefter gik jeg ned i køkkenet for at lave lidt morgenmad jeg kunne tage med op til ham.
Da jeg kom ned i køkkenet opdagede jeg en SMS på min mobil. Den var fra min mor:

Hej skat. Jeg er taget tidligt afsted i dag, da jeg skal til en vigtig konference langt væk. Så jeg kommer først hjem en gang i morgen:) håber du kan hygge dig med Isa. Kh mor.

(Drengenes familie er til nogle møder i Oslo, så min mor "passer" os og huset indtil de kommer)

Først blev jeg ked af, at hun var skredet igen, men så kom jeg i tanke om, at jeg kan være sammen med Martinus, Isa og Marcus i et helt døgn! Fantastisk.
Jeg biksede hurtigt en smoothie sammen til Tinus og jeg. Der var selvfølgelig en masse banan og jordbær i, for det elskede han. Så ved jeg jeg, at han ville blive glad. Og jeg vil GERNE gøre ham glad. Jeg holder trods alt meget af ham...!

Da jeg var færdig gik jeg op på værelset igen. Martinus lå med halvåbne øjne. Han missede lidt med øjenene da jeg rullede gardinet fra. Det var godt vejr. Man kunne se han var træt. Meget træt, men han var lækker. Uglet morgenhår og bar mave. Mmhhm...

Han smilte da han så mig og satte sig op i sengen så han kunne spise.
"Jeg har lavet morgenmad til dig søde" sagde jeg med et smil.
"Søde" smilte han stille. Jeg grinede og kiggede mærkeligt på ham.
"Må jeg da ikke kalde dig det?" Spurgte jeg ham mærkeligt.
"Jo! Jeg synes bare det var sødt." Smilte han tilbage.
Jeg grinede af ham, men blev varm om hjertet.
"Mmmhh er der jordbær og banan i?!" Spurgte han glad. Jeg smilte.
"Ja! Self. Den er jo til dig søde;)" smilte jeg drillende. Han blev en anelse rød i hovedet og kiggede ned. Jeg tror godt ham kunne lide jeg kaldte ham det... ;)

Jeg satte mig tilfreds ned i sengen. Han spiste imens jeg sad lidt på insta og Snapchat. Der var en masse der havde skrevet til mig om jeg var sammen med Martinus. Jeg tror nogen fra skolen har fortalt om, at vi er så meget sammen. Jeg var ligeglad. Vi kunne offentliggøre vores forhold hvis vi havde lyst og når vi har lyst. Hvis der bliver noget forhold.

Jeg fortalte Martinus om min mors SMS. Og om at vi kunne hygge alle sammen. Han syntes der var en fantastisk ide, selvom vi ikke havde fundet ud af hvad vi skulle lave, vidste hal og jeg, at vi skulle være sammen. Self. også med de andre...;)

________________________

Tak fordi der er over 200 der læser med?! Det er sindssygt at tænke på! Det går virkelig hurtigt.
Og nu i er i gang på wattpad kan i også lige tjekke min venindens bog ud: Josephinemmm
Den er amazing selvom hun ikke er så langt;) Men ikke glem "Together"! 😂❤️👍🏼 ~Cecilie

Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant