"Vi har været sammen i lidt over 2 måneder" sagde jeg til journalisten. Vi sad midt i et interview i Danmark. Hun var ske følgelig igang med at spørge ind til martinus' og mit forhold. Det var ok, for det var jo sådan det var.
"Men i har kun lige offentlig gjort det.. hvordan kan det være?" Fortsatte journalisten.
"Man skal altid lige lære hinanden at kende først selvfølgelig, men også fordi at martinus' liv er noget helt andet end mit og det er en meget stor forandring, når først vi offentlig gøre det." Forklarede jeg. Martinus nikkede.
"Okay. Men hvad med Marcus.. bliver du glemt i Martinus' kærligheds liv?" Spurgte hun.
Marcus kiggede mærkeligt på hende. Hun var rimelig påtrængende... jeg håber virkelig ikke, at alle journalister er sådan.
"Nej overhovedet ik?!" Grinede han lidt underligt. Jeg tror han var sur over hendes spørgsmål.
"Nu er Sophia jo også med på "arbejde" og Martinus kan sagtens lave andet end at være sammen med hende." Fortsatte Marcus. Martinus smilede tilfreds.
"Jep!" Sagde ham kækt og vi grinede lidt. Martinus kunne altid få folk til at grine uanset hvordan stemningen var."Ja, men jeg tror det var det hele. Tusinde tak fordi i kom allesammen!" Sagde journalisten afsluttende og vi rejste os. Martinus tog min hånd.
"Vi går lige hurtigt på toilettet" sagde han til Kjell-Erik og Jon.
"Skynd jer!" Svarede de og vi skyndte os derud. "Hvad så?" Spurgte jeg Martinus da vi kom ud på toilettet.
"Er du okay med de her svar om vores kærlighedsliv?" Sagde han.
"Altså hun var lidt påtrængende hvis man kan sige det sådan, men ellers synes jeg da vi klarede det fint. Han førte en tot hår om bagved mit øre. "Og hvad så med Marcus? Er han egentlig okay?" Spurgte jeg stille.
"Det tror jeg?" Svarede Martinus. "Skal vi snakke med ham næste gang vi har tid..?" Sagde Martinus. "Ja!" Svarede jeg og kyssede ham i panden.
"Vi må nok hellere afsted." Sagde jeg og vi gik ud til de andre.
Der et et lille interview mere med Olivia-bladet inden i aften.
___________________________
Jeg nåede lige lidt inden skole! ❤️
YOU ARE READING
Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]
FanfictionSophia er en pige på 14 næsten 15. Hun er ikke fan af Marcus og Martinus. Hun hader dem faktisk.. men hvad har de gjort hende...? Læs hvorfor! Hun snakker heller ik med dem, men en dag ændrer det sig... læs hvorfor og hvordan... HÅBER I VIL LÆSE MED...