"Wwwwuwuuuuuuuuuhuuuuuuuu" skreg alle fansene. Jeg stod stadig backstage og ventede på overraskelsen. Hvad mon det var?? Pludselig kom Martinus løbende ned af scenen hen mod mig. Først troede jeg der var sket noget, men så så jeg hvor glad han så ud.
"Sophia..." sagde han. Han var ret forpustet. "Overraskelsen er, at du kommer med op på scenen og danser og siger Hej til alle fansene. De vil vildt gerne se dig!" Spørger Martinus mig. Jeg bliver virkelig overrasket. "Skal jeg op på scenen?! Men hvad skal jeg lave?" Grinede jeg lidt nervøst til ham. "Du skal bare være dig selv, danse lidt eller bare gå rundt og dige Hej you know..?" Svarede han mig. "Okay.." sagde jeg og Martinus trak mig med på af trapperne. "Det skal nok gå skat" sagde han og gav mig et hurtigt kys. Vi holdte stadig i hånden da vi kom ud på scenen. Det må være derfor de skreg så meget."Det her er min kæreste Sophia. Vi tænkte at der var mange det ikke havde mødt hende, så nu kan i alle sammen se hvor smuk og sød hun er!" Råbte Martinus. Alle skreg endnu mere og jeg blev helt rød i krydderen, men det var oplevelsen værd.
Jeg løb rundt på scenen og klappede og fik publikum med på sangene... mere end de allerede var...:))
På et tidpunkt, jeg tror det var i "Girls" er det ikke det den hedder...? Nå men på et tidspunkt i den sang løb vi alle tre ned ved hegnet og klappede hænderne. Det var fantastisk.. og mig som skulle slappe af... haha, men det er nok ligemeget idag!
Drengene var færdige med hele koncerten og vi bukkede alle sammen. Derefter gik vi ud backstage og blev mødt med ros og kram. Kjell-Erik og alle dem kom over og Roste drengene og derefter mig.
Marcus kom over og krammede mig. "Du klarede det fantastisk" sagde han glad. Jeg smilede. "Tak" svarede jeg. Da Marcus gik kom Martinus, men han sagde ingenting. Han trak mig bare med ud på et toilet ude bagved. Jeg fulgte bare med. "Hva..-" begyndte jeg da vi kom derud, men jeg blev afbrudt af Martinus' mund på mine læber. Han kyssede mig i et langt dejligt kys. Glæden boblede op i mig. HK tog sine hænder om mine hofter og krammede mig så. Denne dag kunne ikke blive bedre!
____________________________
Jeg skal i sommerhus hele weekenden, men jeg håber alligevel post opdatere ok meget! ❤️
YOU ARE READING
Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]
FanfictionSophia er en pige på 14 næsten 15. Hun er ikke fan af Marcus og Martinus. Hun hader dem faktisk.. men hvad har de gjort hende...? Læs hvorfor! Hun snakker heller ik med dem, men en dag ændrer det sig... læs hvorfor og hvordan... HÅBER I VIL LÆSE MED...