Kapitel 57. "Jeg glæder mig!"

1K 33 2
                                    

"Couple goals!" Råbte en stemme. Jeg åbnede øjnene. Det var Alex der sagde det. Alle var på vej ud af bussen, men Martinus og jeg sov bare. Jeg grinede lidt og puffede blidt til Martinus. "Skat vi er her nu" hviskede jeg ind i hans øre. Han fik helt gåsehud, hvor sødt...
Han åbnede øjnene og strakte sig. "Mmh" mumlede han og vi rejste os og gik ud af bussen.
"Martinus, far har lige skrevet til mig, at vi gerne på opdatere på vores my story på insta, men ikke når der er undervisning." Sagde Marcus over skulderen på Alex. "Okay" svarede Martinus. Det dur jo heller ikke at fansene ikke høre fra dem i en uge vel?

Vi havde siddet i et fællesrum da vi var kommet for lige at finde ud af hvad der skulle ske, så var vi blevet delt ud på værelserne.
Isa og jeg sad i sengen på vores værelse. Julie og mia var vidst lige gået ned til en lille købmand.
"Hva så.. skal vi bare bytte senge i aften med dem drengene skal sove med?" Spurgte Isa. Vi var i gang med at planlægge natten. "Ja, hvem er det de sover med?" Spurgte jeg. Isa tænkte sig om. "Det er bare Nikolai og Anders" smilede hun. "De vil da sikkert ikke have noget i mod at bytte!" Sagde Isa ivrigt. Jeg grinede af hende. "Sikkert ikke" svarede jeg.

Vi gik ind på drengenes værelse. De lavede livestream. Der var ret mange seere. Jeg grinede af dem og gik hen bagved dem, men foran kameraet. Jeg bukkede mig ned og vinkede til kameraet. "Hallo!" Sagde jeg glad til seerne. "And this is my girlfriend if you did not know" smilede Martinus og krammede mig overdrevent med et smil på læben. "Du er for meget" grinede jeg og vi gik om bag kameraet og ventede på de var færdige. 

Da drengene var færdige satte de sig op i sengen til os. Det var kun os der var herinde så vi kunne godt snakke om "natten".
Vi fortalte drengene om hvad vi havde tænkt med at bytte senge med Nikolai og Anders. Og hvad tid. "Okay, jeg glæder mig!" Smilede Marcus til os. "Vi skal nok sige det til drengene!" Smilede Martinus.
________________________________
Håber i kan lide bogen<3

Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Where stories live. Discover now