Sarah. Ja hende Sarah. Sarah som var martinus' eks. Hende som havde været så irriterende og hende som jeg havde troet jeg havde glemt. Det var jo over 3 måneder siden vi sidst havde set hende. Hvordan Lan vi nu mødes i Tyskland. Tyskland som er så stort og langt væk fra Norge?! Jeg fatter det simpelthen ikke.
Hun gik rundt oppe ved buffeten og tog mad. Jeg vendte mig mod Marcus igen, som bare gav mit et tag-det-roligt-blik.
Jeg rullede med øjenene. "Hey!" Smilede Marcus til Martinus som åbenbart kom gående mod vores bord. Jeg vendte mig rundt for at se ham, men jeg så kun hvordan hende Sarah fik øje på Martinus og fik et udtryk i ansigtet, som jeg ikke lige kan læse.
"Hej" smilede Martinus til Marcus og jeg og satte sig ned. Jeg sagde ingenting. "Øh.. hvorfor så mut?" Spurgte Martinus mig. "Vend dig om." Svarede jeg bare. Han vendte sig rundt og da han så Sarah, kunne jeg se på hans hals, at en stor klump blev sunket. "Jeg skal lige snakke med hende. 2 sekunder" sagde Martinus og rejste sig. "Men martinu...-" begyndte jeg. "Stol på mig" afbrød han mig og kyssede mig i håret.Martinus' synsvinkel.
Hvordan fanden kan hun bare komme igen og igen og igen..?! Jeg bliver sindssyg. Den største kælling altså. Undskyld mit sprog, men jeg kan virkelig blive sur når nogen sårer Sophia.
Jeg gik med bestemte skridt over mod hende. "Hvad laver du her?" Spurgte jeg hende direkte. "Haha, det sagde du også sidst vi mødtes Martinus. Hvorfor så sur?" Svarede hun. "Hvorfor er du altid det samme sted som os var?!" Spurgte jeg bestemt. Hun grinede. "Hør her min lille fuckboy, Tyskland er DSV ikke lukket for pæne piger. Beklager." Svarede hun kækt. Jeg blev rasende. Jeg flyttede den hånd hun havde lagt på mit bryst. "Fint, men du nærmer dig ikke os eller Sophia! Forstået?" Sagde jeg. "Jaja" svarede hun bare og vendte rundt mod sin plads. Jeg gik ned til de andre igen.
"Done" sagde jeg og kyssede Sophia i et dejligt langt kys. Ingen skulle genere hende. Aldrig. Nogensinde.
________________________________
Okay okay okay, så jeg har rundet 10k læsere?! What?! Skriv nogle ideer i kommentarerne til hvad jeg skal lave pga de 10k!
Sry jeg ikke har postet et kap hele dagen. Det skyldes ren dovenhed:) ❤️❤️ Men her er et!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]
FanficSophia er en pige på 14 næsten 15. Hun er ikke fan af Marcus og Martinus. Hun hader dem faktisk.. men hvad har de gjort hende...? Læs hvorfor! Hun snakker heller ik med dem, men en dag ændrer det sig... læs hvorfor og hvordan... HÅBER I VIL LÆSE MED...