Kapitel 17. Hjem igen

1.5K 40 0
                                    

Istedet for at sætte mig tilbage i hjørnet satte jeg mig ved siden af Martinus da vi kom tilbage.
Marcus og Isa sad på den anden side af mig og overfor sad Kjell Erik, Isac og de andre mænd.
De snakkede om tøj og sko osv. Der var egentlig meget spændende at høre om hvordan de forbereder det hele.
Jeg må indrømme, at jeg aldrig rigtig har ser deres koncerter eller andre arrangementer de har stået for. Jeg har jo ikke været fan. Jeg har bare været sur på dem. Eller følt at Marcus ikke var den samme mere, som da vi var bedstevenner fra flere år siden. Men tingene ændrer sig jo for alle... nu er de fantastiske på en anden måde. Især Tinus...

Da vi var færdige i Tøjbutikken besluttede vi os for at tage tilbage til Trofors. Nu ville vi have resten af vores hyggedøgn hjemme ved drengene.

På vejen hjem fik jeg en besked fra min mor:
Hej skat. Skriver lige kort. Har lidt travlt😌😉 Jeg håber du hygger dig derhjemme med Isa eller dig selv. Jeg kommer hjem i morgen lige efter frokost. -Mor.

Hun aner intet om hvad jeg har laver de sidste 2-3 uger. Derfor ved hun ikke, at drengene er her. Idiot. Jeg gad ikke engang svare hende. Jeg tror man kunne se i mit ansigt, at jeg blev vred, for Tinus kiggede bekymret på mig.
"Hva så?" Spurgte han stille.
"Det er bare min mor. Hun er en idiot." Svarede jeg ham.
"Hvad skrev hun?" Sagde han.
"Jeg vil ikke snakke om hende." Svarede jeg.
Han nikkede bare og tog mig ind til ham. Det gjorde mig tryg som altid.
Vi sad lige nu i flyet på vej hjem. Der havde stået nogle fans i lufthavnen så drengene nåede lige at tage billeder osv. inden flyet skulle lette.

Jeg sov hele vejen så turen gik ret hurtigt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg sov hele vejen så turen gik ret hurtigt. Pludselig kom jeg i tanke om Sarah. Hvor var hun mon blevet af? Hun var sikkert gået ud af butikken da Martinus var skredet.

"Sophia..." Martinus hviskede blidt i mit øre. Jeg vågnede stille.
"Mmh" svarede jeg træt. Han smilede til mig.
"Vi er hjemme" sagde han og kyssede min pande.
Jeg vågnede hurtigt mere op.
"Nu skal vi hjem til dig og hygge med de andre ik?" Spurgte jeg ivrigt. Han smilede endnu mere.
"Jo!" Sagde han.
Det skulle nok blive hyggeligt.

________________________ 

Håber i kan lide bogen! Kom gerne med ideer! 😘

Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Where stories live. Discover now