Kapitel 2. Beskeden

2.2K 55 6
                                    

Jeg vågnede hurtigt ved lyden af en besked der bippede ind på min mobil. Den var fra Martinus og hans ven Alex.

De havde sendt et billede af dem og en tekst hvor der stod: Hej Sophia! Sry hvis det er lidt mærkeligt, at jeg pludselig skriver til dig

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



De havde sendt et billede af dem og en tekst hvor der stod: Hej Sophia! Sry hvis det er lidt mærkeligt, at jeg pludselig skriver til dig. Haha, men jeg tænkte på om du skulle med til festen på fredag? 💕 -Martinus..
Jeg fik et mærkeligt udtryk i ansigtet. Både fordi jeg selvfølgelig ikke var inviteret af klassen, men også fordi Martinus skrev til mig? Hvor havde han egentlig fået min snap fra? Og hvorfor ville han have mig med? Jeg forstår ingenting, men jeg svarede efter lidt tid: Hej! Ja det er mærkeligt at du pludselig skriver til mig, jeg er ikke blevet inviteret... såe.. Idk?

Da jeg havde sendt den gik der 30 sek. Før han svarede tilbage: Ej hvor mærkeligt at du ikke r inviteret? Men det er du nu! Af mig😘
Jeg smilte lidt for mig selv, men tænkte, at han nok bare gjorde det for at blive endnu mere populær. Han går sikkert efter at alle skal kunne lide ham.... åndssvagt!

Jeg svarede efter en halv time:
Okay.. øh tak? Ses
Han svarede igen: ofc❤️

Årh se hvad sagde jeg selvfølgelig var han allerede flirtende! Klamt. Jeg svarede ikke tilbage.

Derefter kunne jeg høre hoveddøren smække. Det var nok min mor der endelig havde besluttet sig for, at hun havde arbejdet nok den dag.... jeg lukkede hurtigt øjnene og lod som om jeg sov. Men efter fem minutter sov jeg helt. Jeg var smadret.

2. Kapitel! Prøver at skrive meget i starten så i kan komme godt igang med historien! 😘🙏🏼 -Cecilie<3

Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Where stories live. Discover now