Kapitel 4. "Vil du ikke komme over?"

2K 55 3
                                    

3 dage senere:

Jeg var sammen med Isa i går. Vi snakkede om festen på fredag. Vi snakkede om hvem der kom, tøj, makeup osv. Vi var spændte. Eller Isa var spændt. Jeg var bare en grå skygge der gik ved siden af hende. Jeg var jo alligevel ikke blevet inviteret, som resten af klassen...

Jeg fandt noget tøj i mit skab i går. Jeg ledte faktisk kun 3 minutter. Jeg var ligeglad. Ligeglad med hvad jeg havde på. Ligeglad med hvem der kom. Ligeglad med hvordan jeg ser ud på fredag. Det er jo ikke fordi jeg skal score nogen?

Lige nu sidder jeg så her. Klokken er 16.08. Jeg kom hjem fra skole fra ca. En time siden. Siden da har jeg bare siddet og stirret ud i luften, som en eller anden idiot der ikke vidste hvad hun skulle gøre med sit liv.

"Hej skat! Jeg skal bare lige hente nogle papirer!" Råber min mor nede fra hendes hjemmekontor. Jeg troede ærligt lige, at hun kom tidligt hjem i dag... men nej.
"Okay". Siger jeg højt tilbage så hun kan høre mig.
Derefter kan jeg høre hoveddøren smække igen og huset bliver stille og tomt igen. Min mobil bipper. En snap fra Isa. Jeg tjekker den hurtigt. Hun er sammen med Marcus og Martinus.
Jeg sidder lidt. Hvorfor er hun dog sammen med DEM?? Hun har da de samme holdninger som jeg?... åbenbart ikke.

Derefter sender Martinus en snap med et billede af dem alle tre. Ligesom på Isas billede.

Jeg slukker min mobil. Men endnu en snap ruller ind fra Isa. Jeg kan ikke bare ignorere den så jeg tjekker den hurtigt. "Vil du ikke komme over til mig? Drengene er her? Vi kan bare lave en hygge aften? Ikke noget specielt. De er faktisk ret sjove og søde! ❤️🙏🏼

-------------------------------
Hej! Allerede okay mange læsere? Tak! ❤️❤️ ~ Cecilie

Together - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin