waiting 🐛

1.4K 60 0
                                    

Waktu rehat .
Citra Nurafilya baru sahaja mahu mengatur langkah meninggalkan kelas yang memeningkan kepala. argh kelas chemistry serabut ! Namun tiba -tiba ada seorang pelajar lelaki tingkatan 3 datang menghampiri dirinya .oh ya , mana dia tahu kerana name tag pada baju pelajar lelaki tadi berwarna kuning . " ada orang bagi . " ucap lelaki itu sambil bunga tersebut disambut dan sekeping kad dicapai .

' aku tunggu kau waktu balik. Jangan cuba- cuba  nak balik sendiri. Tidak kau tahulah nasib kau . jangan main dengan api eh Citra! ' - your love TFF

' TFF ? What means for TFF ! ' dan nama seseorang terngiang ngiang di fikirannya ' oh my , Tengku Faiz Fikri '

Tik tik .
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
' so dah dapat bunga aku ? 1:45 sharp aku sampai . Wait for me ok sayang ? Sampai hati kau tak datang support aku . Nasib menang ! Kalau kau datang mesti lagi banyak bola aku boleh jaringkan . Sebab kau kan pembakar semangat aku . haha' - mamat poyo 👽

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

1:45 ptg
Tempat letak kereta 😹

Citra nurafilya berdiri di tepi kereta sambil sibuk mengscroll instragram di iphonenya.
bosan tahu tunggu hm tapi apalah nasib dah tumpang orang maka haruslah bersabar. Setengah jam berlalu . Citra Nurafilya sudah mengeluh perlahan , perut yang berbunyi kerana tidak makan cuba disabarkan . Mahu menelefon tetapi egonya menghalang . malu lah dia kalau dia telefon argh tak nak tak nak ! ' kalau rasa lain kali sibuk bagi tahulah aku , aku balik sendiri  lah . kalau naik teksi ni dah lama sampai rumah' bebel Citra perlahan.

15 minit berlalu . Kelihatan kelibat Tengku Faiz Fikri bersama geng - gengnya . Tengku Faiz Fikri menghadiahkan senyuman manis kepada gadis cantik di hadapannya namun sayang dibalas dengan jelingan yang tajam. " wah wah tajamnya jelingan si cantik ni " tegur Tengku Danial sekadar mahu mengusik. " apalah kau buat Fikri ? " sampuk Tengku Aidil pula. " balik rest weh . Jumpa esok " jawab Tengku Faiz Fikri perlahan . Setelah sahabat sahabatnya berlalu Tengku Faiz Fikri pantas mendekati Citra Nurafilya . " sayang , i know i' m late but i 'm really sorry . " diam . Tengku Faiz Fikri masih setia memujuk , sumpah dia tak sengaja dia lupa Citra tumpang dia harini " aku nak call kau tapi phone aku habis battery , cuba kau tengok kalau kau tak percaya . " namun hampa Citra Nurafilya diam lagi . " aku tahu aku tak tunaikan janji aku tapi aku ada emergency case tadi . Kau tahu ada budak hisap vape belakang tandas berjemaah . So aku dengan yang lain kena serbu diaorang lah. Patutnya Mikhael yang kena handle case ni tapi Mikhael kan kena chicken pox so dia tak datang jadi aku lah kena handle . Lagipun aku kan pengawas yang paling bertanggungjawab . " citra Nurafilya hanya mendiamkan diri . Sengaja mahu mendera hati Tengku Faiz Fikri . Pintu di buka Tengku Faiz Fikri buat si gadis . Kereta ferrari Fz 12 meluncur laju meninggalkan perkarangan smk Tunas Bangsa.

-done edit ✅-

SWEETHEART KIRIMAN TUHANWhere stories live. Discover now