result

564 24 0
                                    

(author skip terus ke hari ambil result ya)
ting tang tinggg 😅
cepat sahaja masa berlalu , terlalu cepat , pejam celik dan pejam celik macam tak percaya yang harini Citra dan yang lain bakal mengambil result SPM diaorang dan semestinya gementar itu tak usah cakaplah. Citra bersiap ala kadar. Cukup mengenakan baju kurung dan shawl bercorak di atas kepala . ringkas, tapi cukup menawan. Iphone di atas meja di tepi sisi terus di capai dan langkah kaki laju diayun untuk turun ke bawah.

" morning sayang " tegur Datin Sri Tifany . " morning mama" balas Citra sambil pipi mamanya dicium. " dah ready lah ni? " citra mengangguk . mata mamanya di pandang ' maafkan citra kalau tak mampu nak banggakan mama dan papa tapi percayalah Citra dah buat sehabis baik '

Datin Sri Tifany yang memahami walaupun daripada pandangan mata si anak terus memeluk Citra erat. " apapun result Citra mama dan papa sentiasa bangga ada anak sehebat Citra , mama tahu Citra dah buat sehabis baik , mama nampak usaha Citra study siang malam , mama sentiasa doakan Citra . Citra pergi dengan achik eh mama dengan papa ada kerja sikit tapi mama janji kami akan sampai sebelum Citra ambil result . " dahi Citra di dicium Datin Sri Tifany cuba menyalurkan kekuatannya buat Citra. " terima kasih ma"

Putera Anas Mikhael yang turun terus menghampiri si adik. " let's go" Citra hanya mengikuti achiknya. tik tik iphone yang bergetar di dalam beg di capai Citra.
' Allah yuftah alaikum Citra NurAfilya ' - unknown
' who are you? ' balas Citra

tik tik .
' someone HAHA'

Mesej itu hanya di biar malas mahu membalas. " kenapa ? " tanya Putera Anas Mikhael kepada si adik . " tak ada apa " balas Citra lembut.

toing toing

' good luck Citra , kita dah buat sehabis baik apa pun result harini terima selapang lapangnya. kita merancang tapi kita lupa Allah juga merancang . apapun all the best . salam sayang . ' - king control 💕

Citra pantas menaip untuk membalas , bibir takpayah cakap , senyuman sudah tidak lekang di bibir . make my days sungguh si Tengku sorang ni.

' insyaallah good luck juga .' sent. bluetick.

handphone di letakkan kembali di dalam beg , bersangka baik mungkin tengah drive. " okay adik dah sampai , good luck" mati terus lamunan Citra . " Cepatnya achik " Putera Anas Mikhael tersenyum " mahu tak cepat awak sibuk berangan tengok phone , achik yang drive . " Citra hanya tersengih. Langkah kaki laju sahaja keluar dari kereta ferrari milik achik. Mata mata memandang tak usah cakap , mesti diaorang cakap Citra ni gatal . ar peduli apa , abang aku lahh ! itu tak suka jalan dengan achikk. mesti orang selalu ingat dia ni girlfriend achik . sorry Cikgu Puteri!

" ni CEO muda dalam majalah tu kan , Ya Allah face to face lagi segak hensem. nak tangkap gambar boleh? " tegur seorang perempuan . Citra hanya mengangkat kening " ha sudah HAHA " ramai sungguh peminat achik Citra hanya mengikut , menolong menangkap gambar . Ingat sudah habis , habis perempuan itu datang pula yang lain mungkin kawan kawan perempuan tu.

10 minit berlalu " sayang jom " ujar Achik tiba tiba mungkin sudah rimas , mata dikenyitkan kepada Citra tanda suruh membantu. " okay okay jom sorry eh korang . " perempuan perempuan itu semua memandang tidak puas hati , tidak peduli pandangan mata mata mereka , mereka berdua pun berlalu. " lega , sesak nafas achik. " ucap Putera Anas Mikhael . Citra hanya tergelak. " kenapa ? " tanya Tengku Faiz Fikri yang baru datang menghampiri mereka. " achik penat layan peminat. I pun penat tolong tangkapkan gambar diaorang. " Tengku Faiz Fikri tersengih " takpa nanti kita buli achik tangkapkan gambar kita pula . " Citra mengangguk setuju . wait and see ya achik! " achik pinjam Citra " ucap Tengku Faiz Fikri tiba tiba . Putera Anas Mikhael mengangguk sambil tersenyum " okay ambil lah . jaga Citra. "

SWEETHEART KIRIMAN TUHANWhere stories live. Discover now