sedar 🍭

1.2K 44 0
                                    

banglo 5 tingkat Tan sri Farid dan Datin Sri Tifany 🏤

iphone 7 milik citra nurafilya dari tadi tidak henti henti berbunyi , citra nurafilya yang kepenatan memaksakan diri juga untuk menyahut panggilan tersebut. ' ya citra nur afilya speaking .'
' kenapa tak bagitahu uncle dengan auntie fikri accident ? ' sayup sayup kedengaran suara kerisauan di seberang sana . allahu , citra nurafilya mengetuk dahinya sendiri , dia terlupa . cuainya dia ! ' sorry auntie uncle , citra terlupa . sebab citra dapat call terus citra ke sana , then citra sibuk urus Fikri. ' ' okaylah takapa . so how 's fikri ? if everything okay ? auntie nak sangat fly balik sana tapi auntie tak boleh . citra tolong jaga fikri baik baik ya . apa apa let me know okay . okaylah dear auntie dengan uncle ada meeting dengan client ni . take care dear , tolong sampaikan salam rindu uncle dengan auntie dekat fikri. ' citra nurafilya mengangguk perlahan dan talian dimatikan.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
wad vvip , Putra Medical Centre .

' i'm here fikri please wake up . aku janji aku takkan tinggalkan kau . I 'm always be beside your side ! aku rindu kau sangat . aku bawa bunga untuk kau , sebab orang cakap bunga ni boleh bagi semangat untuk orang yang tak sedarkan diri. aku harap betul . cepat sedar ya aku rindukan kau . a lots fikri ! ' citra nurafilya pantas ke tandas dan terus mengambil air sembahyang . sayup sayup kedengaran suara merdu citra nurafilya mengalunkan bacaan ayat ayat suci al quran . ' dengan izin Allah insyaallah kau sedar . tabahlah ya , kami dekat sini semua sayangkan kau . ' dengan kuasa Allah , sesungguhnya Allah itu maha mendengar , jari runcing milik Tengku Faiz Fikri mula bergerak . citra nurafilya pantas berlari keluar memanggil doktor . " alhamdulillah , dia berjaya mengatasi tempoh kritikal , dia dah sedar . cuma jangan paksa dia untuk ingat tentang kemalangan tu takut dia trauma. " citra nurafilya mengangguk " citra " kedengaran suara Tengku Faiz Fikri memanggil dirinya . " ya . kau nak apa apa ? " sahut citra nurafilya bersama senyuman. " aku minta maaf ya . " shutt , aku dah lama maafkan kau . " Tengku Faiz Fikri diam kepala di pegangnya . Citra yang melihat mula risau " kau kenapa ? nak aku panggil doktor tadi balik ? " Tengku Faiz Fikri menggeleng terlepas ketawanya. " gelak pulak ? kau main main kan ? " ucap citra geram . " alala sorrylah aku melawak ja. sayang juga kau dekat aku kan . " Citra hanya mampu tersenyum.

🍭🍭🍭🍭🍇🍇🍭🍭🍭🍇🍭🍭🍭

" citra , bila aku boleh keluar ? aku nak ke sekolah . aku rindu nak main basketball . aku rindu nak jaga sekolah. aku rindu nak stalk kau." tidak henti henti soalan daripada bibir Tengku Faiz Fikri sejak doktor mengesahkan Tengku Faiz Fikri telah sembuh. citra nurafilya tersenyum.

SWEETHEART KIRIMAN TUHANWhere stories live. Discover now