Sejak Tengku Faiz Fikri mula sedarkan diri Citra Nurafilya sudah berjanji dengan dirinya akan melayan Tengku Faiz Fikri dengan sebaikya. Dia sangat takut untuk kehilangan lelaki sebaik itu untuk kali kedua. Citra Nurafilya mula melayan Tengku Faiz Fikri dengan layanan yang istimewa , tidak lagi bergaduh macam dulu tapi sekarang mereka makin rapat . di mana ada Citra Nurafilya di situ akan ada Tengku Faiz Fikri sampaikan satu sekolah sudah riuh menggosipkan diri mereka namun dua pasangan tersebut hanya diam tersenyum seolah - olah mengiyakan. ' citra , aku ada training basketball petang nanti kau datang support aku ya ! ' ucap Tengku Faiz Fikri sambil menunjukkan muka comelnya . nah , maka terserlah lesung pipit di pipi Tengku Faiz Fikri. ' pukul berapa ? ' jawab Citra Nurafilya lembut . ' 5:30 . balik sekolah nanti aku hantar kau balik , aku mandi then kita datanglah boleh ? ka kau ada kerja apa apa nak buat , kalau ada takapalah . ' terus mati senyuman Tengku Faiz Fikri . ' taklah , mana ada . tak ada apa pun . aku ajak the girls lah teman . tak adalah aku bosan sangat . ' Tengku Faiz Fikri tersenyum kembali ' thankyou , that 's my girl ! ' .
5.00 petang 🌸
pintu Ferrari 458 milik Tengku Faiz Fikri dibuka buat kekasih hatinya . Dia dan Citra Nurafilya berjalan beriringan menuju ke gelanggang basketball.' hai sweetie couple ! ' celah Putera Aizat dari jauh . Citra Nurafilya di sebelah sudah merah mukanya . ' eh Aizat , kau ni kan jangan kacau kesian sayang aku ni . ' lagi lah merah muka Citra Nurafilya . ' sayang , awak tunggu situ saya nak start main dah ni . take care ya . behave yourself. ' Citra Nurafilya mengangguk perlahan. jari diangkat membuat thumbs up tanda ' good luck ' kepada Tengku Faiz Fikri yang melangkah ke bilik basketballnya.
YOU ARE READING
SWEETHEART KIRIMAN TUHAN
RomanceCitra Nurafilya yang cantik namun sayang berhati batu , garang macam singaa. Namun , itu tak jadi masalah untuk Lelaki bernama Tengku Faiz Fikri. Dia lagi rasa tercabar kalau tak dapat Citra. lagi garang , lagi Citra menjauh lagi dia usaha dapatkan...