🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
tubuh Citra yang berada di dalam selimut dipeluk Hafiz As syaibani. ' eleh ingat tak tahu ka dah bangun ' Pipi Citra di cubit Hafiz As Syaibani, Citra pun mula menggerakkan tubuhnya . " morning sayang " ujar Hafiz As Syaibani sambil pipi Citra di cium lelaki itu. Citra yang terjaga sudah merah muka. Memikirkan apaa yang dilakukan mereka semalam lagi buat muka Citra merah. " jom bangun , biy nak kena pergi office ni. nak ikut? " Citra mengangkat keningnya " boleh ke ? "Hafiz As Syaibani tersengih , suka tengok Citra buat muka comel macam tu dengan angkat keningnya " sayang jangan buat muka macam tu takut kita tak pi office ja pagi ni. biy bosslah kenapa pula tak boleh . jomlah" Citra diam , dia malu untuk bangun . " kenapa sayang ? " tanya Hafiz As Syaibani . " em ambilkan baju sayang kejap. " ucap Citra malu - malu. Hafiz As Syaibani tersenyum " alahai sayang . " sambil tangan masih juga mengutip baju mereka di atas lantai . " sayang ni tak payah ? " ujar Hafiz As Syaibani sambil mengangkat underwear Citra .
Citra di atas katil sudah malu benar . Bantal kecil di baling ke arah Hafiz As Syaibani " janganlah memain. " ujar Citra . Hafiz As Syaibani tersengih baju miliknya dihulurkan kepada Citra . " nah pakai baju biy" Citra hanya akur walau dalam hati geram benar dengan Hafiz As Syaibani. orang minta baju kita dia ambil baju dia . " kenapa tak pakai baju? " Citra menundukkan mukanya ke bawah " malu , pusing lah belakang" . Hafiz As Syaibani hanya menurut " alahai sayang , biy dah tengok semua kan " bebel Hafiz As Syaibani namun masih akur dengan arahan Citra untuk pusing ke belakang.
Usai memakai baju Hafiz As Syaibani. Citra duduk diam di atas katil ,masih tak bergerak . Hafiz As Syaibani yang melihat terus menuju ke arah Citra " kenapa lagi sayang? sakit ke ? mana yang sakit , meh biy tengok? " Citra pantas menggeleng sambil tangan dihulurkan kepada Hafiz As Syaibani . Hafiz As Syaibani yang faham terus menarik tangan Citra untuk bangun. " jom mandi sama sama , jimat masa , jimat air " Citra hanya akur menurut si suami.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Selesai mandi, Citra bersiap ala - ala kadar , baju di dalam wardrobe di capainya. Jumpsuit bewarna grey dikenakan ke tubuhnya bersama tudung bawal yang sudah siap di iron. " sayang Cantiknya " ucap Hafiz As Syaibani sambil pinggang Citra dipeluknya . " pergi siap cepat nanti lewat". Hafiz As Syaibani hanya menurut kemeja bewarna grey juga di capainya untuk kelihatan sedondon dengan Citra.Pagi itu mereka berdua berjalan masuk ke syarikat Hafiz Co , syarikat guaman paling besar di Malaysia dan paling mengagumkan syarikat itu di terajui oleh seorang CEO muda yang segak bergaya. Untuk pertama kalinya Citra memasuki syarikat guaman itu , tipulah kalau dia cakap langsung tak kekok. kekok sangat. Hafiz As Syaibani yang memahami pantas mencapai tangan Citra mengurangkan rasa gemuruh wanita di sebelahnya. " jom shall we? " dan langkah kaki mereka memasuki bangunan itu .
" selamat pagi boss " tegur PA Hafiz As Syaibani saat mereka tiba di bilik lelaki itu. Hafiz As Syaibani hanya mengangguk " tina , kumpulkan semua staff di bilik mesyuarat lima minit dari sekarang. " lembut suara Hafiz As Syaibani memberi arahan. Citra hanya memandang Hafiz As Syaibani pelik. " meeting pagi pagi? " Hafiz As Syaibani tersengih " jom just follow the flow ja sayang. "
sampai di bilik mesyuarat , Hafiz As Syaibani menarikkan kerusi di sebelah dirinya buat Citra. " have a seat sayang " Citra tersenyum.
Hafiz As Syaibani memandang satu - satu staff nya sambil tersenyum . " okay Assalamualaikum semua " Mereka di dalam bilik mesyuarat itu terus menjawab salam lelaki itu . " kenalkan , Citra Nurafilya Tan Sri Farid . My one and only partner in crime merangkap Co-founder CEO Hafiz Co. bermula daripada hari ini. " ucap Lelaki itu dan seraya itu satu bilik mesyuarat bertepuk tangan kepada Citra . Citra waktu itu sudah terkedu. diam . tak tahu nak rasa apa , tak percaya bagaikan mimpi.Hafiz As Syaibani ditenung Citra lama " kenapa sayang? " Citra hanya diam lagi, langsung tak boleh terima dengan perlantikan dia as Co- founder CEO of Hafiz Co. " allahu sayang, ini semua hadiah biy untuk sayang . biy nak lepas ni kita naikkan nama Hafiz CO sama - sama. " ucap Hafiz As Syaibani lagi sambil tangan Citra dicapai dan diciumnya. " terima lah eh sayang." pujuk Hafiz As Syaibani lagi. Citra waktu itu sudah menangis terharu " so guys , saya mohon semua beri kerjasama kepada my wife untuk sama sama terajui Hafiz Co and jangan risau Citra ni juga seorang lawyer macam kita semua dan paling paling penting dia sangat berbakat. " ucap Hafiz As Syaibani kepada semua staffnya.
Citra pun akhirnya mengangguk juga bersetuju untuk sama - sama menerajui Hafiz CO . " em terima kasih biy untuk semua ni dan to all Hafiz Co staff saya mohon beri saya tunjuk ajar sekiranya ada benda yang saya tak tahu. " mereka semua hanya mengangguk . " welcome to Hafiz Co sayang " ujar Hafiz As Syaibani dan seraya dengan itu 10 biji belon jatuh daripada syiling bilik mesyuarat. " tahniah puan . puan cantik sangat saya suka tengok puan dan selamat pengantin baru puan " ucap Tina iaitu PA Hafiz As Syaibani. " terima kasih tina. awak pun cantik juga. " balas Citra lembut.
Staff - staff yang lain turut mengucapkan tahniah kepada isteri boss mereka . mereka benar benar tak sabar juga mahu bekerjasama dengan Citra. dahlah cantik lepastu lemah lembut. sesuai sangat dengan boss . macam merpati dua sejoli. " jom biy tunjukkan bilik sayang" Citra hanya mengikuti langkah Hafiz As Syaibani. " biy cantiknya , terima kasih untuk semua ni . biy deco sendiri? " Hafiz As Syaibani mengangguk " ya special untuk isteri biy. biy sanggup buat apaa sahaja. sekarang ni status sayang dah sama macam biy semuaa tentang Hafiz CO , sayang boleh buat keputusan , kita sama sama terajui Hafiz CO okay sayang? " Citra mengangguk dan Hafiz As Syaibani pantas di peluk Citra .
" i'm just so lucky to having you as my husband biy. Alhamdulillah , orang yang sayang paling benci dulu sebab beku macam ketul ais batu sekarang dah jadi manusia yang paling sayang akan sayang sampai bila - bila. thankyou biy. " Hafiz As Syaibani hanya tersenyum , dahi Citra di cium nya lama. " biy pun bertuah juga sayang sebab Allah kenalkan kita . kalau biy tak jumpa sayang biy mungkin tak sebahagia ni. " balas Hafiz As Syaibani juga turut meluahkan isi hatinya sambil Citra di tariknya ke sofa . Citra yang tersedar dengan kedudukan mereka yang terlalu rapat , dengan dia di atas lelaki itu terus terkejut. " ei gatal lah biy ni kita dekat office ni nanti orang nampaklah" Hafiz As Syaibani hanya tersengih " jangan risau tak adanya biy dah suruh designers buat tingkap bilik sayang ni memang gelap. " ujar Hafiz As Syaibani . pantas sahaja lengan Hafiz As Syaibani di cubit Citra.
YOU ARE READING
SWEETHEART KIRIMAN TUHAN
RomanceCitra Nurafilya yang cantik namun sayang berhati batu , garang macam singaa. Namun , itu tak jadi masalah untuk Lelaki bernama Tengku Faiz Fikri. Dia lagi rasa tercabar kalau tak dapat Citra. lagi garang , lagi Citra menjauh lagi dia usaha dapatkan...