takguna

686 25 5
                                    

harini Citra Nurafilya akan mulakan sesi latihan pidato bersama Cikgu Haris dan semestinya ditemani oleh Tengku Faiz Fikri sebagai langkah berjaga jaga. yalah ! perangai Cikgu Haris makin pelik sahaja itu yang Tengku Faiz Fikri risau. yalah siapa tak sayang girlfriend. Cikgu Haris nampak sahaja Tengku Faiz Fikri menemani Citra terus muka dia cemberut. dia pandang Tengku Faiz Fikri tidak puas hati. ada sahaja salah Tengku Faiz Fikri Cikgu Haris cari untuk halau Tengku Faiz Fikri keluar dari bilik kaunseling . ya cikgu Haris ni Cikgu Kaunseling guys!

" fikri , kamu boleh tunggu citra dekat luar tak ? sebab ada kamu citra ni macam tak boleh fokus sahaja . " ucap Cikgu Haris . Tengku Faiz Fikri memandang Citra meminta kepastian. Citra pantas menggeleng dalam hati dia memang berdoa agar Tengku Faiz Fikri takkan keluar. " Citra sendiri okay sahaja. berlatih jalah . saya tetap akan teman citra. " balas Tengku Faiz Fikri agak kasar. Cikgu Haris mengeluh dan sesi latihan tetap diteruskan tapi cikgu Haris tetap cuba mengambil hati Citra. tiba tiba ada pelajar datang memanggil Tengku Faiz Fikri " abang ada budak bergaduh dekat depan. " ucap junior itu. Tengku Faiz Fikri serba salah untuk pergi . citra yang memahami terus menjawab " it's okay pergilah tengok. " Tengku Faiz Fikri berlalu juga walaupun hatinya tidak rela , dia tak sedap hati dari tadi lagi. Lamunan citra mati apabila pintu bilik kaunseling di kunci Cikgu Haris . " Finally , tinggal kita berdua ja sayang . cikgu memang dah lama sukakan awak citra . tapi boyfriend tak guna awak tu selalu buat cikgu rasa tercabar dengan dia. kenapa dia dapat awak ? tapi cikgu tak boleh dapat awak kan ? cikgu pun tak adalah tua sangat baru 25 , beza dalam 6 tahun ja citra . sudi tak awak jadi kekasih cikgu ? " tangan Citra dipegang Cikgu Haris. Citra sudah gelabah , peluh merecik recik! sungguh dia takut. dalam hati dia berdoa supaya Tengku Faiz Fikri cepat datang ' fikri cepatlah datang im begging you ' . " awak tunggu apa citra . cepatlah jawab ! " leher citra ditekan Cikgu Haris . Citra sudah menangis . sakit ya Allah ! " kau takkan lepas citra . aku sayangkan kau tapi kau tak nampak kenapa citra . " pisau di dalam laci dicapai Cikgu Haris dia semakin menggila , tangan Citra ditoreh Cikgu Haris sedikit . Allahu darah! Citra masih cuba bertahan air mata dilap perlahan menggunakan tangan kanan. suasana di luar bilik kaunseling semakin riuh " Cikgu haris buka pintu ni jangan macam macam tidak siap cikgu . " ucap Tengku Faiz Fikri dari luar . namun cikgu haris langsung tidak membalas . tudung citra dibuka , rambut citra ditarik . " arghh sakit tolong ! " jerit citra . " shh diam sebelum aku bunuh kau ." balas Cikgu Haris . " kau cantik citra tapi sayang bodo ." muka Tengku Faiz Fikri yang mendengar sudah merah menahan geram " tunggu apa lagi cepatlah . " pantas sahaja pintu dirempuh Tengku Faiz Fikri the geng . terbuka sahaja pintu dengan pantas terus penumbuk nya hinggap di muka cikgu haris " enough cikgu haris kau memang tak guna ' dasar cikgu tak guna , berani kau sentuh citra ya . kau tunggu nasib kau . aku takkan lepaskan kau sampai lubang cacing aku cari kau . berani kau main dengan api . kau tak kenal siapa aku . family aku . kau tunggu aku akan buat kau menderita macam mana kau buat citra. " ucap Tengku Faiz Fikri . tubuh cikgu haris yang merintih di bawah di biarkan . citra lagi penting waktu itu " you" panggil citra " ya sayang " Tengku Faiz Fikri terus menghampiri Citra . " sakit ! " adu Citra air mata yang ditahan terus mengalir . kepala citra ditutup Tengku Faiz Fikri . Tengku Faiz Fikri pelik mencari di mana tempat yang di adu sakit oleh Citra . darah ? eh sorry sayang . saya terpaksa . tangan citra dibelek . " Ya Allah apa ni , dia toreh tangan awak sayang . " citra mengangguk lemah . " sakit " dan citra terus terbaring . mungkin tidak tahan kerana banyak darah yang keluar . ya sebenarnya citra takut darah sikit ! " airiel call ambulans " ucap Tengku Faiz Fikri . Tengku Airiel yang tercengang terus menelefon ambulans. ambulans sampai 10 minit kemudian. waktu itu semua sahabat sahabat citra sudah berada di bilik kaunseling . puteri tidak berhenti menangis dari tadi . sakit hati tengok citra diperlakukan begitu.

" Puteri kau call parents citra . aku follow dia naik ambulans. Aizat kau drive kereta aku. Airiel kau bagitahu cikgu lidiya . " semua mengangguk . Tengku Faiz Fikri berlalu mengikuti citra .

di dalam ambulans
" bangunlah sayang. sorry aku tak jaga kau betul betul . " ucap Tengku Faiz Fikri . air mata nya sudah mengalir . sedih tengok Citra diperlakukan begini dan dia gagal melindungi Citra . " citra nurafilya be strong sayang . I love you . dulu waktu aku accident kau jaga aku tak sangka sekarang aku pulak jaga kau . kau cakap kau sakit sangat tengok aku koma dulu sekarang pun aku rasa apa yang kau rasa . sakit sangat tengok kau macam ni . hati aku berkecai . tolong kuat ' tolong bangun kalau kau sayangkan aku . please sayang . im begging you ! " ucap Tengku Faiz Fikri lagi.

SWEETHEART KIRIMAN TUHANWhere stories live. Discover now