Putera Anas Mikhael ditemani Cikgu Puteri menghantar adiknya ke airport petang itu. jenuh juga achiknya nak lepaskan dia pulang . macam macam pesan dititipkan " adik balik sana stay strong . cuba lawan apa yang adik rasa . ubat tidur tu jangan makan sangat. tak elok tahu. " ujar Putera Anas Mikhael entah untuk kali yang keberapa. Citra pasrahkan telinga asalkan achiknya bagi dia balik Malaysia. sambil itu mesej dihantar buat orang orang di Malaysia . dalam group jalah .
' Malaysia i'm back! '
tak sampai satu saat notification iphone Citra mula masuk.
tik tik
' u dah naik flight belum? ' - twins sayang ❤️
' wah baguslah Citra. '- Putera Aizat
' i' m wait for you citra' - jajacitra menaip .
' otw nak naik bye guys . see you later '
" bye citra , selamat pulang kirim salam dekat mama papa citra ya . jaga diri dekat sana anything just ws kakak puteri okay ? " ucap Cikgu Puteri pula . Citra ditariknya ke dalam pelukan " okay cikgu . jaga abang citra ya . kalau dia nakal nakal bagitahu citra " bisik Citra perlahan pada cikgu Puteri tak nak didengari achiknya.Malaysia 🇲🇾
20 May
" Malaysia I'm back " laung Citra perlahan . Malu diperhatikan. Langkah kaki diatur mengambil bagasinya. I'm so excited ! usai mengambil beg Citra masih mencari cari wajah insan insan yang dirinduinya. yes ! dah jumpa ! tanpa membuang masa Citra pun menghampiri mereka . " hye guys " sapa Citra lembut. "hye Citra " balas Mereka semua serentak. " finally balik pun you . itu pun lepas i sponsor ticket balik sini . " ujar Tengku Faiz Fikri memecahkan suasana sunyi antara mereka. " well mama cakap rezeki jangan ditolak maut jangan dicari." balas Citra Nurafilya dalam senyuman. gembira sebab semua sahabat sahabatnya datang sambut dia pulang. Mereka semua pun berlalu , hanya Tengku Faiz Fikri sahaja yang hantar Citra pulang ke rumah. Yang lain semua balik tidur sebab esok sekolah. " thankyou so much you " ucap citra . beg tarik bertukar tangan. " my pleasure bye ! esok datang sekolah ya . " citra mengangguk dan terus masuk ke dalam rumah. " welcome back home sayang! " ucap Datin Sri Tifany usai pintu dibuka . " mama tak tidur lagi? " Datin Sri Tifany menggeleng " mana boleh tidur kalau anak bongsu mama ni cakap nak balik tapi tak sampailah lagi." Datin Sri Tifany ditarik citra ke dalam pelukan " sayang mama" Datin Sri Tifany tersenyum sambil dahi Citra dicium " mama pun sayang citra ".
YOU ARE READING
SWEETHEART KIRIMAN TUHAN
RomanceCitra Nurafilya yang cantik namun sayang berhati batu , garang macam singaa. Namun , itu tak jadi masalah untuk Lelaki bernama Tengku Faiz Fikri. Dia lagi rasa tercabar kalau tak dapat Citra. lagi garang , lagi Citra menjauh lagi dia usaha dapatkan...