personal tuisyen

648 25 1
                                    

" kenalkan cikgu adik " cikgu di hadapan di pandang citra " cikgu puteri " citra tersenyum , dengar nama cikgu ni terus automatik teringat Puteri dekat Malaysia . apa khabar mereka semua . " achik tinggalkan adik ya dah habis just give me a call " citra mengangguk. " have a seat citra " ucap cikgu Puteri. Citra terus duduk . " kita tunggu kejap ada lagi sorang kawan citra. " ucap Cikgu Puteri lagi. " selamat pagi cikgu . " ujar satu suara . Cikgu Puteri tersenyum " kenalkan kawan study kamu Citra Nur Afilya dari Malaysia " budak lelaki tersebut usya Citra semacam ja . Cikgu Puteri tersengih pantas memperkenalkan budak lelaki tersebut pula , " citra , this is Hafiz As Syaibani from Malaysia juga tapi dah stay sini terus . " budak lelaki tersebut hanya buat tak tahu . mungkin tak layan perempuan tapi Cikgu Puteri pun perempuan haha dah dah Citra jangan macam ni . takpayah fikir pasal dia fikir pasal diri kau sudah. cepat cepat lupa apa yang jadi dulu balik Malaysia jumpa Fikri yeay ! bisik Citra dalam hati sambil tersenyum . personal tuisyen haritu dimulakan dengan subjek add math . subjek fav Tengku Faiz Fikri . and waktu belajar tu citra memang dok bayangkan muka cikgu Puteri ni ibarat Tengku Faiz Fikri sebab dia selalu ajar Citra add math . Citra fokus macam biasa . " okay citra . keep it up sayang ! soalan yang cikgu bagi ni awak buat betul semua dalam masa 10 minit . amazing ! " ucap Cikgu Puteri tersenyum bangga , sebab dia ajar Citra sikit ja dia dah boleh tangkap . budak lelaki di hadapan citra usya citra semacam ja , seolah olah tak puas hati. " Citra , tolong ajar hafiz kejap cikgu nak ke toilet boleh? " citra hanya mengangguk. Citra ajar macam biasa tapi tak tahu budak lelaki ni faham tidak sebab citra ajar dia buat tak tahu ja . HAHA " dah dah cukuplah aku boleh buat sendiri . " ucap budak lelaki itu bangga . Citra hanya mengangguk ' aku tolong ajar ja tak rugi apa pun haha berlagak sangat kau buat lah sendiri . ' ucap Citra perlahan di dalam hati . " dah habis ajar ? " muncul Cikgu Puteri tiba - tiba. " dah dia cakap nak buat sendiri " ujar Citra pantas . Cikgu Puteri mengangguk " okay cukuplah untuk hari ni . kita jumpa next class. cikgu balik dulu ya citra . Hafiz jom mama awak suruh cikgu hantar awak pulang sebab dia ada meeting . " mereka berdua sudah berlalu pulang maka tinggal lah Citra seorang diri menunggu achiknya , Putera Anas Mikhael . sementara menunggu achiknya tangan tiba tiba terstalk ig Tengku Faiz Fikri dan pantas sahaja tangan menekan ig story yang baru di upload Tengku Faiz Fikri .

' missing you so much baby girl . flying kiss from Malaysia to Paris '

' i miss you too Fikri . dah tahu rindu bukan reti nak call eii denni ' bisik Citra perlahan dalam hati. eleh kau yang jual mahal citra ! kau pun ego asal tak call.

Malaysia
Tengku Faiz Fikri POV 👑
Tengku Faiz Fikri di dalam kelas sudah mula panas hati . " she seen my ig story but why tak chat I " keluh Tengku Faiz Fikri perlahan . " sabar , bagi dia masa . " pujuk Tengku Airiel lembut sambil sambil bahu Tengku Faiz Fikri di usap perlahan . " eh kau janganlah nanti orang ingat kita gay . " bidas Tengku Faiz Fikri . mereka semua tergelak namun dalam hati jelas terasa hiba dengan pemergian Citra ke Paris . " dah jom training basketball" ucap Tengku Airiel . Tengku Faiz Fikri mengangguk dan mengikuti yang lain . sepanjang bermain Tengku Faiz Fikri langsung tidak mampu memberikan perhatian . satu gol pun tidak mampu dijaringkan. " Fikri , kamu kenapa ? " tanya Cikgu Borhan selaku juru latih basketball . Tengku Faiz Fikri hanya menggelengkan kepala . " fokus Fikri . game kebangsaan around the corner . awak pemain harapan cikgu. " lembut Cikgu Borhan menegur Tengku Faiz Fikri yang sudah hilang fokus . mungkin kerana citra . ya cikgu Borhan anak murid kesayangannnya itu terlalu sayangkan gadis bernama Citra . " rest Fikri . cikgu faham. " Ucap Cikgu Borhan cuba untuk membantu Fikri . " terima kasih cikgu ! " dan bahu Cikgu Borhan di peluknya . " kuat sebab kita ada Allah . doa supaya Citra cepat sembuh dan cepat balik sini . "

SWEETHEART KIRIMAN TUHANWhere stories live. Discover now