Harry odemkne dveře hotelového pokoje. Podrží mi je, abych mohla vstoupit. Ihned, jak vkročím do pokoje, se světlo rozzáří tak prudce, že na chvilku musím přimhouřit oči.
"Uděláme si tu trochu intimnější prostředí..." zasměje se krátce Harry, přičemž zkoumá ovládání světel. Já se jeho větě též krátce zasměji. Své lodičky, které jsem si sundala v půlce cesty k hotelu, položím ke skříňce v koutě pokoje. Zhasnou se velká světla a pokojem se začne linout slabé žluté světlo z lampiček u postele. Nyní z velkého okna mohu vidět svítící město Benátky. Na tento výhled bych se dokázala dívat celé hodiny a vůbec by mě neomrzel. V dálce mohu vidět svítící památky, které jsme navštívili.
Omámená krásným pohledem stojím veprostřed pokoje. Ještě víc mě uzemní stáhnutí gumičky z mých vlasů. Vlasy mi spadnou na všechny strany podél mého krku. Následuje odsunutí mých vlasů na jedné straně. Tímto si Harry umožní přístup k mému krku, na němž ucítím jemný polibek. Zdá se mi, jako bych najednou roztála. Sice se stále ještě dívám na překrásný výhled na město, ale začnu se soustředit na to, co se děje za mými zády. Harry své ruce lehce položí na mé boky, což ale mohu i přes tlustou látku šatů cítit. Tento dotek mě donutí zavřít oči a plně se poddat Harryho pohybům.
Nedá mi to a po chvilce se k Harrymu otočím čelem. Upřímně se na něj usměji. Mé ruce přes Harryho krk putují k jeho brýlím, které má zapíchnuté ve vlasech. Pomalým pohybem brýle opatrně vyprostím z vlasů. Poté pacičky slunečních brýlí složím a brýle, bez otrhnutí očí z Harryho, položím na stoleček za mým tělem. Následně své ruce položím kolem Harryho krku a úplně se začnu topit v jeho smaragdových očích.
"Tuhle noc si chci pořádně užít," zašeptá Harry těsně u mého obličeje a čemuž se pousměji. Posléze jazykem vniknu do Harryho úst. Vzrušeně povzdechnu a přitisknu se k Harrymu ještě víc. Harry mě automaticky sevře pevněji. Líbáme se vášnivě a odevzdaně.
Po chvilce Harry přeruší polibek, aby se mohl nadechnout. Potom se s novou sílou a touhou ponoří do mých úst. Naše jazyky tančí a bojují v pomyslném souboji, jehož horký rytmus zesílí žár našich těl v těsném objetí. Harry se trochu odtáhne, abych se i já mohla nadechnout. Zavřu oči a plně si vychutnávám polibky. Harryho ruce rejdí po mém těle. Jemně sjede dolů po křivce mých boků a potom znovu vzhůru.
Harry znovu mé rty uvězní vášnivým polibkem. Zdá se mi, jako by mi z nich chtěl vysát veškerou vláhu. Zvednu hlavu, abych se Harrymu mohla podívat do očí. Pohledem mu dávám jasný signál, že po něm strašně moc toužím.
Naše oblečení se pro nás stává překážkou, kterou musíme odstranit. Mé prsty přejedou ke knoflíkům Harryho černého saka. Mohla bych pracovat jako stroj a každý knoflíček rozepnout jako blesk. Já svou práci ale čím dál víc zdržuji. Vím, že na sebe máme celou noc a nemusíme nikam spěchat. Když mám všechny knoflíčky rozepnuté, Harry nechá sako sklouznout ze svého těla.
Hravým pohledem ukážu na postel, na kterou Harryho strčím. Až Harry dopadne do hebkých peřin, nejprve se na mě překvapeně podívá, ale poté na mě pohlédne jako na ďáblici. Trochu si vytáhnu spodek šatů, abych mohla roztáhnout nohy. Obkročmo si na Harryho sednu. Ihned své rty přilepím na ty jeho. Mé dlaně zajedou do jeho hnědých vlasů. Harry na nic nečeká a hned mi zespoda začne vytahovat šaty. Když se jeho ruce, svírající černou látku, dostanou až nahoru, zvednu paže, aby mi šaty mohl sundat. Látku mi přetáhne přes hlavu a nyní mě už skoro nic nezahaluje.
Harry se z lehu dostane do sedu a kvůli jednomu jeho pohybu se objevím pod jeho tělem. Vytáhnu mu bílou košili z kalhot, ve kterých byla zastrčená. Tentokrát Harry rozepínání knoflíčků nenechá na mně, ale udělá to sám. Naskytne se mi pohled na jeho potetované tělo, což pro mě tentokrát není nic nového. Ani se nestihnu rozkoukat a za bílou košilí letí i Harryho černé kalhoty.
Teď zase přišla řada na mě. Mé ruce kloužou po Harryho svalnatých zádech. Cítím, jak se celý chvěje, aby si nad sebou zachoval alespoň zbytky kontroly. I Harryho ruce přistanou na mých zádech z toho důvodu, aby rozepnuly mou podprsenku. Poté Harry zastrčí palce za látku mých kalhotek a pomalu je stahuje níž a níž. Po chvilce už na sobě nemám nic oblečeného. Mé kalhotky Harry sice stahoval jak nejpomaleji dokáže, aby si mohl prohlédnout každé místo mého těla, ale to neplatí o jeho boxerkách. Ty si stáhl rychle jako blesk.
Začne mě líbat na má ňadra, až musím pronikavě sténat rozkoší. Přitisknu si jej k sobě jak nejsilněji umím. Harry se nadzvedne a vnikne do mě. Dá mi všechno, co ženě roztoužený muž může dát. Jemně proniká hlouběji a hlouběji. Já ho vítám, laskám svým tělem a beze zbytku ho přijímám. Po sladké chvíli dokonalého spojení se Harry pohne, nejdřív pomalu a následně stále rychleji a drsněji. Odpovídám na každý jeho pohyb. Obejmu ho nohama kolem boků a zvedám se k němu, pohroužená do touhy.
Rytmus milování se zrychluje. V okamžiku sladkého vrcholu se k sobě přimkneme, voláme svá jména a cítíme jedinečnost a krásu svého spojení. Nechám se zahltit poslední křečí.
Poté vzrušení pomalu opadává. Ležíme vysílení a šťastní, ztracení v čase a prostoru. Mé objetí je stále ještě pevné. Za žádnou cenu Harryho zatím nechci pustit. Chci cítit nepravidelný tep jeho srdce.
"Bylo to tak nádherný..." zašeptám. "...jako nikdy," dodám po krátkém odmlčení. Mohu slyšet, jak se Harry uchechtl.
Při usínání se mi v hlavě víří myšlenky na zítřek. Celý den prosedíme v letadle. Do LA se ale moc těším. Je to město, které má specifické rysy. Nikdy jsem nevěřila tomu, že se do Los Angeles podívám. Dalo by se říct, že se tam nepodívám jako turista, i když mi Harry určitě bude chtít ukázat všechny věci, které k Los Angeles prostě patří a které nesmíte zapomenout navštívit, když jste v LA. Samozřejmě že budu chtít navštívit nápis Hollywood nebo chodník slávy. Přeci jenom potom nepojedu přespat do hotelu, ale do domu a chvíli tam s Harrym budu bydlet.
Ráno se opět probudím vedle Harryho, za což jsem ráda. Ani se nějak nemusím posunout a mé oči padnou na ten boží výhled. Opatrně ze svého těla odendám Harryho ruku a vstanu. Přehodím přes sebe první triko, které uvidím hned po vypelešení se z postele, a přejdu do koupelny. Zrcadlo mi poskytne odraz, který jsem čekala. Prsty vjedu do svých vlasů a pokusím se je upravit. Využiji toho, že Harry ještě spí a abychom se potom nemačkali v koupelně, udělám si ranní hygienu už teď.
Z koupelny tedy vylezu upravená a úplně změněná. Zjistím, že Harry už šmejdí po pokoji.
"Dobré ráno," pozdravím první s úsměvem. Přijdu ke své tašce a srovnám do ní oblečení, které jsem tady nosila.
"Za hodinu musíme být na letišti," informuje mě Harry sedící na posteli. Já kývnu, aby věděl, že rozumím.
"Půjdeme na snídani?" zeptá se mě Harry.
"Určitě, už umírám hlady," usměji se na něj.
Snídaně byla chutná a vydatná. Nyní už sedíme v autě a jedeme na letiště. Mám poslední příležitost vidět toto úchvatné město plné historie. Benátky mi v hlavě rozvířily plno vzpomínek na dětství. Ještě jsem neřekla, že Benátky byly na mém seznamu měst, které jsem chtěla navštívit. Ten seznam jsem si psala v osmi letech. Začala jsem ho psát, když má nejlepší kámoška jela na dovolenou do Madridu. Pamatuji si, že na prvním místě byla Amerika. Nebylo tam žádné konkrétní město, protože jsem moc měst v Americe neznala. Benátky byly na třetím místě. Druhé místo si už nepamatuji. Myšlenky na seznam měst přeruší pohled na letiště, které už v dálce mohu vidět a které už znám.
ČTEŠ
Destiny (Harry Styles ff.)
FanficNikdy nevíte, co si na vás osud vymyslí. Bonusové kapitoly: Destiny-bonus (https://www.wattpad.com/story/130545563-destiny-bonus-harry-styles-ff)