Epilog

1.4K 39 12
                                    

"Britský zpěvák Harry Styles měl vážnou autonehodu při cestě z Manchesteru do Londýna. Podrobnosti o nehodě pro vás v tuto chvíli zjišťujeme."

"Harry Styles leží v kritickém stavu v londýnské nemocnici. Víc podrobností neznáme, protože o jeho zdraví všichni mlčí."

"Vyšetřovatelé potvrdili, že Styles řídil sám. Není nám však známo, proč neřídil jeho osobní řidič. Všechno se v této chvíli vyšetřuje. Ihned, jak obdržíme nějaké novinky, vás budeme informovat."

"Policie pátrá, jestli Styles náhodou neřídil pod vlivem alkoholu anebo jestli je příčinou nehody něco jiného."

"Na sociálních sítích se okamžitě rozproudila žhavá debata zpěvákových fanynek, které této skutečnosti nemohou uvěřit. Dožadují se, aby nám někdo ze Stylesovýho kruhu řekl podrobnosti o jeho stavu, který je dobře zatajován."

"Svět obletěly fotky nabouraného auta Harryho Stylese. Zdemolovaný vrak vypadá opravdu děsivě."

"CELÝ SVĚT PLÁČE! PŘEDEVČÍREM ZPĚVÁK HARRY STYLES (23) PODLEHL KRITICKÝM NÁSLEDKŮM VÁŽNÉ AUTONEHODY! SELHALO MU SRDCE!" 

"Exkluzivně jsme pro vás zmapovali celý život Harryho Stylese!"

"Lidé, včetně celebrit, vyjadřují upřímnou soustrast rodině zpěváka Harryho Stylese."

"Je to potvrzené! Za nehodu Harryho Stylese může kluzká vozovka. Podle policejních informací Styles moc prudce najel do zatáčky a nedokázal ji vytočit. Auto se s ním několikrát přetočilo a nakonec narazilo do zdi lemující silnici."

"Fanynky jsou nazlobené na lékaře, kteří se Stylese pokoušeli přivést k životu. Pochybili snad nějak?" 

"Rodina, nemocnice i ostatní členové One Direction mlčí."

"Spekuluje se, že se včera měl konat přísně utajený pohřeb Harryho Stylese, který zemřel před dvěma týdny v londýnské nemocnici. Nikdo nezná ani místo, ani čas pohřbu, ale údajně tam měla být přítomna pouze rodina a opravdu hodně blízcí přátelé." 

"Konečně jsme se dočkali podrobností o Stylesově stavu před jeho smrtí. Záchranáři k němu dorazili, když byl v bezvědomí, ale z něj ho dokázali dostat. Již v sanitce se mu zastavilo srdce, ale záchranářům se ho pohotovou prací povedlo zachránit. Přesto mu ale i poté pracovalo pouze na patnáct procent. K tomu všemu měl poškozené plíce, takže nemohl pořádně dýchat a musel být připojen na několik přístrojů, které ho udržovaly při životě. Lékaři svět ujišťují, že kdyby se Styles zázrakem dostal z nemocnice, už by to nebylo jako dřív. Sám už prý neměl sílu žít a sám se rozhodl, že chce radši umřít." 

"Fanynky One Direction zasáhla po smrti Harryho Stylese další nepříjemná zpráva. Skupina vydala prohlášení, že už se One Direction jako skupina nikdy nevrátí, protože jsou hodně zdrcení ze ztráty jejich důležitého článku." 

"Všichni reagují na rozhodnutí One Direction. Fanynky se samy přiklání k této variantě, protože bez Harryho Stylese by to opravdu nebylo ono." 

"Včera se narodilo první a poslední dítě Harryho Stylese. Seznamte se s rozkošnou Darcy Claudií Styles." 

"Elizabeth Adkins chodí gratulace k narození dítěte. Ta si malou holčičku pečlivě hlídá, takže si na její fotky budeme muset chvíli počkat. Až pak budeme moct porovnat, jak moc je svému slavnému tatínkovi podobná a jestli po něm zdědila i nějaké hudební nadání." 

"Lékaři říkají, že vzhledem k psychickým šokům, které Elizabeth Adkins musela prožívat, je zázrak, že se holčička narodila úplně zdravá."

Destiny (Harry Styles ff.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat