45

765 32 1
                                    

Právě projíždíme uličkami Los Angeles. Nasnídali jsme se v jedné krásně zařízené restauraci, která je jenom pět minut cesty autem od Harryho domu. No jenom... Má oblíbená pekárna v Londýně, do které si chodím pro snídaně, je od mého domu jenom tři minuty chůze. V Los Angeles bývá velký provoz, proto tu je i pět minut jízdy přijatelná doba. 


Sice už je něco málo minut po půl dvanácté, ale my jsme se po včerejším předávání cen z domu dřív vypravit nedokázali. Snídaně byla opravdu vydatná a výtečná. 

"Fanynky Harryho Stylese, zbystřete!" uslyšíme najednou z rádia. Harry se uchechtne a zesílí rádio. 

"Mám pro vás docela špatnou zprávu," po těchto slovech jsme se na sebe s Harrym nastejno podívali. Oba dva dobře víme, co přijde.

"Ty, kteří doufali, že Harry Styles a Elizabeth Adkins jsou pouze nejlepší přátelé, asi zklamu. Harry Styles svou lásku vzal na předávání cen Billboard Music Awards, které se konaly včera v Los Angeles. Musíme ale uznat, že jim to spolu sluší. Více informací a fotky páru najdete na našem webu." 

"Alespoň nám někdo polichotil," vyjde ze mě hned po uslyšení prvního tónu písničky, která následovala po té "důležité" informaci. Harry trochu ztlumí rádio, podle čeho usoudím, že se chce pustit do delšího rozhovoru. 

"Včera jsi byla úžasná. Na to, že jsi byla středem pozornosti, což moc nemáš ráda, jsi to zvládla skvěle." 

"Dodával jsi mi sebevědomí. Kdybys tam nebyl se mnou, nedokázala bych přijet ani před tu budovu," mluvím, přičemž sleduji auta před námi. 

"Strašně jsem ti drtila ruku, ne?"

"Vůbec ne," nesouhlasí se mnou Harry. Já se slabě uchechtnu.

"Byla nervózní z toho, že spadnu, proto jsem se tě pevně držela."

"Opravdu jsi připravená na všechny následky?" Harry oči přesune ze silnice na mě. Moc dobře vím, že mě teď všichni budou pronásledovat, pokřikovat na mě na ulici, fotit, kritizovat, psát mi výhružné zprávy a chtít zabít. O tom už jsme se přece s Harrym několikrát bavili. 

"Jo, jsem na to připravená." Harry něco chtěl namítnout, ale já jsem ho předběhla.

"Už jsme to probírali a nechci se o tom bavit znovu." 

"Dneska si můžeme projít centrum LA, jestli chceš," Harry změní téma, za což jsem vděčná.

"Dobře," souhlasím s úsměvem.

"Mohli bychom se jít podívat na nápis Hollywood nebo na chodník slávy."

"To by bylo super."

"Každý den můžeme jít jinam. Anebo bychom mohli jít na Santa Monica Beach." 

"Tobě nevadí, že tam bude moc lidí?" zeptám se.

"Mně je to jedno," odpoví Harry prostě.

"Harry, já nemusím být turista, který je v Los Angeles poprvé, a vidět všechny typické věci tohoto města." 

"Ale na Santa Monica Beach bychom jít mohli, podívej," Harry ukáže na pláž plnou lidí. 

"To je Santa Monica Beach?" zeptám se fascinovaně. Harry přikývne.

"Krása," vydechnu a vykouknu z otevřeného okýnka. Byla jsem okouzlená pohledem, proto jsem si neuvědomila, že Harry zastavil na parkovišti. 

"Jdeme?" Harry vypne motor. Odpovím mu tak, že vystoupím z auta. Harry přijde ke mně a lehce mě chytne za ruku. Kráčíme blíž k oceánu. S každým krokem kolem nás přibývají turisté. Fouká příjemný větřík, proto není moc velké vedro. Čím víc se blížíme k vodě, tím víc fouká.

Destiny (Harry Styles ff.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat