61

718 33 2
                                    

Celá rozespalá jsem sešla schody. Poznala jsem, že Harry není doma, protože vedle mě neležel, ani jsem tu neslyšela žádné zvuky, které by dokazovaly jeho přítomnost. Na velkých nástěnných hodinách v kuchyni jsem spatřila, že už je devět hodin ráno. Takhle dlouho jsem v poslední době spát nemohla, protože jsem musela chodit do práce. Dnes byl ale ten den, kdy mi začalo těhotenské volno, takže jsem se mohla vyspat dorůžova. A takhle to zůstane po další čtyři roky, co budu na mateřské. 


Mé oči padly na lísteček položený na kuchyňské lince. Ihned jsem podle škrabopisu poznala, že ho napsal Harry.

Bethy,

nečekaně jsem musel na celý den odjet do Manchesteru. Mrzí mě, že s tebou nemohu strávit dnešní den. Nečekej na mě, přijedu až pozdě večer, možná až brzo ráno, ale každopádně se budu snažit přijet co nejdřív. Nevolej mi, neuslyším mobil, ale neměj o mě strach. Odpočívej a užij si první volný den. Víš, jak ti závidím, že nemusíš jít do práce? :D 

Těším se, až tě zítra zase uvidím,

Harry


Pouze jsem kývla hlavou a přemýšlela jsem nad plánem dnešního dne. Sice jsem měla podle Harryho odpočívat, ale já jsem se něčím potřebovala zabavit, jinak bych se nudila. Rozhodla jsem se, že důkladně uklidím celý dům. Mě, tu, která vyrůstala jako uklízečka domu svých adoptivních rodičů, ani nemohlo napadnout nic jiného. Věděla jsem, že má Harry uklízečku, která sem mimochodem ještě nikdy, od té doby, co tu bydlím, nepřišla. Napadlo mě, že tu uklízela vždycky, když jsem byla v práci. 


K uklízení jsem si pustila hudební televizní stanici. Zrovna, když jsem utírala prach v obýváku, jsem zaslechla své jméno, proto jsem zbystřila a zrak přemístila na televizi.   

"Jak řekl důvěryhodný zdroj pohybující se v blízkosti páru, jejich vztah zase kvete, ať už jenom proto, že se jim zakrátko narodí společné dítě. O tom, že Elizabeth Adkins mohla otěhotnět právě se zpěvákem, jsme vás informovali před třemi měsíci a nyní je to potvrzené. Znamená to tedy, že se otcem stane už třetí člen One Direction. Niall Horan má dost věcí na dohánění," poslední větu reportérka zašeptala a poté se ztřeštěně zasmála. Zajímalo by mě, jaký zdroj jim prozradil, že jsme zase spolu. To, že náš vztah budeme tajit tak dlouho, dokud to jen půjde, nám nevyšlo.


Úklid mi zabral skoro celý den, za což jsem byla ráda. Zbytek odpoledne jsem zabila čtením knihy a koukáním na televizi. Do postele jsem padla v devět hodin večer. Než jsem usnula, přemýšlela jsem o své aktuální situaci. Již jsem byla docela nervózní z porodu a ze všeho, co se týká Darcynýho zdraví. Uklidňovala jsem se tím, že kdyby s Darcy nebylo něco v pořádku, určitě by mě lékař informoval, protože by to zjistil z ultrazvuku. Řekla jsem si, že se ničeho nemusím obávat a spokojeně jsem usnula.


Nastražila jsem uši, neboť jsem zaslechla cupitání, ale oči jsem neotevřela.

"Mami?" dolehl ke mně slabý hlásek, který mě donutil otevřít oči. Udeřilo mě do nich zelené světýlko budíku, ze kterého jsem se přesvědčila, že je jedenáct hodin večer. Pak jsem ve dveřích naší ložnice zahlédla mrňavou siluetu, jež v ručičce držela svého medvídka, kterého dostala od babičky Anne hned po narození v porodnici. Darcyina zářící očička jsem uviděla, až když přicupitala blíž k naší posteli. 

Destiny (Harry Styles ff.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat